Verbruik van jouw mx-3
Moderator: Moderators
390 km op 30 liter???? das 1 op 13?????
BTW: Jong is ie niet (van 92) maar wel weinig km....
Ga deze tank maar eens leegrijden zonder mijn rechtervoet te hard in te trappen.
BTW: Jong is ie niet (van 92) maar wel weinig km....
Ga deze tank maar eens leegrijden zonder mijn rechtervoet te hard in te trappen.
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
- NightQrawler
- Pilot
- Berichten: 790
- Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31
ik ook ongeveer tussen 350 en 390 km.
die 350km is tot laatste streepje.
-
wat is bij jou leeg, je kunt op je reserve nog zeker 80km rijden.dus als lampje aangaat(niet bij alle MX-en).ik druk ook altijd mocht het onverhoopt keer gebeuren mijn dagteller op nul, zodat ik weet wanneer ik die 80km zou overschrijden.je kunt vast iets meer, maar ik hoef dat laatste prut niet in mijn blok.
-
ik tank meestal bij een kwart.
die 350km is tot laatste streepje.
-
wat is bij jou leeg, je kunt op je reserve nog zeker 80km rijden.dus als lampje aangaat(niet bij alle MX-en).ik druk ook altijd mocht het onverhoopt keer gebeuren mijn dagteller op nul, zodat ik weet wanneer ik die 80km zou overschrijden.je kunt vast iets meer, maar ik hoef dat laatste prut niet in mijn blok.
-
ik tank meestal bij een kwart.
If you dont like it, Customize it!!!
Waar zitten de lambdasondes bij de mx-3, want ze zitten niet bij de katalysator toch? En hoe kan ik meten of die nog goed zijn?
En hoe doe je je ecu resetten dan???
En hoe doe je je ecu resetten dan???
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
lambda zit in je uitlaatspruitstuk aan de voorzijde als het goed is maar bij een 1.6 weet ik het niet uit mijn hoofd.
Wanneer deze namelijk kapot is denkt de ecu dat te weinig bezine wordt ingespoten en gaat meer inspuiten dit wordt dat een cirkel die zich steeds herhaald waardoor je verbruik omhoog schiet.
resetten kan door de zekering van de binnenverlichting op deksel staat door eruit te trekken en 20 seconden je rempedaal in te drukken daarna weer de zekering erin en klaar.
Wanneer deze namelijk kapot is denkt de ecu dat te weinig bezine wordt ingespoten en gaat meer inspuiten dit wordt dat een cirkel die zich steeds herhaald waardoor je verbruik omhoog schiet.
resetten kan door de zekering van de binnenverlichting op deksel staat door eruit te trekken en 20 seconden je rempedaal in te drukken daarna weer de zekering erin en klaar.
Dank je wel voor de tip (ik heb btw ook een v6) ik ga deze tnak eerst effe uitrijden zonder boven de 4500 toeren uit te komen en rustig te rijden....
Als ie dan nog als een karhengst zuipt dan reset ik de ecu.
Maar hoe controleer je nu dan of je lambda nog leeft?
Als ie dan nog als een karhengst zuipt dan reset ik de ecu.
Maar hoe controleer je nu dan of je lambda nog leeft?
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire