@ BlackSheep
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Thanx mensen.
@turb, deze zijn in het wit, ze verkleuren een beetje door het glaasje, ze zijn in diverse maten en fittingen. Er zijn er zelfs met 24 leds in. Deze gaan straks in de remlichten.
@M&M wordt ook eens tijd dat jullie aan de altezza gaan nietwaar laat maar eens weten als jullie zo ver zijn
Hierbij de link naar de ebay store. Ze zijn best prijzig, maar ik denk dat ze het waard zijn, gaan veel langer mee, meer lichtopbrengst, minder verbruik en minder warmte.
Hmm wie weet zit er idd een GB in, hoop ze deze week of volgende week binnen te hebben, dan kan ik de verschillen posten.
http://stores.ebay.com/Velocity-LEDs_W0QQssPageNameZstrkQ3amewaQ3amesstQQtZkm
@turb, deze zijn in het wit, ze verkleuren een beetje door het glaasje, ze zijn in diverse maten en fittingen. Er zijn er zelfs met 24 leds in. Deze gaan straks in de remlichten.
@M&M wordt ook eens tijd dat jullie aan de altezza gaan nietwaar laat maar eens weten als jullie zo ver zijn
Hierbij de link naar de ebay store. Ze zijn best prijzig, maar ik denk dat ze het waard zijn, gaan veel langer mee, meer lichtopbrengst, minder verbruik en minder warmte.
Hmm wie weet zit er idd een GB in, hoop ze deze week of volgende week binnen te hebben, dan kan ik de verschillen posten.
http://stores.ebay.com/Velocity-LEDs_W0QQssPageNameZstrkQ3amewaQ3amesstQQtZkm
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
bramx3 schreef:heel mooi kerel
vooral die stads lichten
had er al eens eerder aan zitten denken , want orriginele stads lichten met xenon dimlicht is geen porem
denk dat deze een hele mooie alternatief zijn bram. Ze zijn volgens mij ook met nog meer leds met de juiste aansluiting, maar die zijn wat groter, wist niet zeker of ze zouden passen. Ze zijn trouwens ook in diverse kleuren te krijgen.
-
- Super-Pilot