Mashamoto neem afscheid

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mashamoto
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 458
Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Mashamoto neem afscheid

Bericht door Mashamoto »

Het was moeilijk, heel erg moeilijk om afscheid te nemen met mijn eerste getuned sport auto.

Zoals jullie weten heb ik mijn mx te koop staan, 13-11-2006 smorgens om 10 uur belde een jonger ( Sander van Team Underground ) mij op dat hij interesse heeft in mijn mx, we waren tot aan het eind resultaat gekomen dat wij mekaar onze auto’s gaat omruilen, hij heeft een vrij standaard Subaru Impreza GT 555 van 99, auto draai op 1.1 bar boost en heeft ongeveer 240 pk, misschien wel iets meer, deze auto ga ik ook gewoon verkopen i.v.m. het opstarten van mijn bedrijfje en ook daarom het reden waarom ik de mx ging verkopen. Wij hebben afgesproken dat wij dit op 17-11-2006 te gaan doen.

Op 16-11-2006 ging ik even mijn garage in om alle extra onderdelen en spullen van de mx te verzamelen, want hij krijg gewoon alles mee, katalysator voor de apk, standaard stuur enz.
Opgegeven moment kreeg ik tranen in me ogen en zie verschillende beelden voorbij mij vliegen, hoe ik deze auto vanaf standaard 2 jaar geleden tot hoe het nu is heb veranderd,
ik was best wel emotioneel en had dit totaal niet verwacht, een uur later ging het weer beter.

Het is 17-11-2006, wij hebben test ritjes gedaan in de mx en de scooby, namen op kenteken gezet en toen heb ik dus afscheid genomen met mijn eerste getuned sport auto.

Bij deze wil ik iedereen van de mx-3 club bedanken voor het gezellige tijd samen en vooral mensen die van de zomer mee was geweest naar Duitsland, dit zal ik nooit vergeten, ik wens iedereen hier heel veel plezier samen en hopelijk dat ik later weer geld heb om weer een mx te gaan verbouwen.

Keep up the good work www.mazdamx-3.nl de gezelligste auto club van Nederland.

m.v.g. Mashamoto
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Het blijft jammer voor je mx, maar denk maar zo...Als het goed is komt er strax iets heeeeeeeel moois voor terug. En kun je volgend jaar alsnog weer naar Duitsland.
Als je last hebt van afkickverschijnselen, dan kun je altijd de mijne even gebruiken.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ik vind het erg jammer dat ie weg is !

Het is een super mooie wagen en we hebben met zijn allen altijd harstikke veel fun gehad. Met name in Duitsland.

Hopelijk hop je af en toe nog langs hier.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

hey kerel
zei t gisteravond al .
echt jammer dat je weg gaat :(

hoop dat je nog eens op zijn tijd hier komt spammen ? ;)

suc6 met je volgende ride
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

Sam,

Veel plezier met je nieuwe ride,, Duitsland was zeer vet met jou mx er bij,,

hou je taai, en misschien zien we je nog ooit terug komen met een mx-3 :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

Ach echt weg ga je niet hoor. op meetings komen we je vast nog tegen en je moet me sowieso volgend jaar aan een volgende ride helpen ;)
Veel succes met de zaak en we spreken elkaar snel
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

NEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weg gaan :cry:

Ik heb idd ook erg gelachen met je in Duitsland, maar ook op Automaxx en de winter bbq vorig jaar toen je me vertelde over een turbo voor de mx, ik was verkocht.

Jammer dat je je auto weg doet, maar natuurlijk begrijpelijk. Maar weg gaan bij de club, kom op sam dat kan echt niet. :mrgreen: ;)

Zou leuk zijn als je toch nog eens keertje naar de meetings komt, ook al is het niet in een mx-3. Tja en wat Köthen betreft, daar hoor je gewoon bij, dus zo wie zo tot volgend jaar in Duitsland.

Het gaat je goed kerel, hopelijk snel weer tot ziens.

Gr. Dennis
axys
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 425
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:09
Locatie: Horst

Bericht door axys »

Heel erg jammer Sam.
Ik hoop dat je er goed aan hebt gedaan.
Kom inderdaad nog eens een beetje neuzen op dit forum en laat natuurlijk nog eens wat van je horen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mashamoto
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 458
Lid geworden op: 17 sep 2004, 21:25
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Mashamoto »

het is nu 00.28 en ben net terug van een etentje met een paar vreinden, had gehoop dat ik alles kan vergeten maar het lukt echt niet :cry:
Ik mis mijn mx echt jongens, maar goed het is voorbij en bedankt voor alle reacties, ik kom zeker afentoe op forum ff neuzen en we houden nog contact.

met heel veel liefde Mashamoto.NL ( Sam )
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

damn sterkte sam (krijg helemaal kippevel man)

echt jammer dat je de mx hebt weg gedaan. was blij om hem af gelopen keer in almere helemaal af gezien te hebben...
kom cker nog een kijken op het forum...

sammie bedankt, sammie bedankt, sammie sammie sammie bedankt :bier:

gaat je goed kerel 8)
Plaats reactie