Foto,s Almere Meeting 4 Nov
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
V6peter schreef:MX3V6_DH schreef:V6peter schreef:Filmmateriaal is maar 6 minuten,ik kon jammer genoeg niet mee met de toerrit,was wel vet geweest als dat ook gefilmd was!!
Is er iemand die het filmpje op z'n pc kan krijgen?
Moet met firewire aansluiting en die zit niet op m'n laptop.
Ik heb hier firewire
Heb jij toevallig ook een camera en een kabel om hem op je pc aan te sluiten?Dan stuur ik je de tape een keer op.
ik heb wel een kabel maar geen camera, maar ik heb misschien een idee, check je pm
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
marcel v6 schreef:Ja Leon kocht hem met een strik eromheen
helaas zonder strik maar wel met 4 heel lelijke gecorrodeerde aluminium 15 inch velgen die ik meteen maar door de dealer om heb laten wisselen voor de 17 inch velgen van m'n vorige MX-3
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:turbulence schreef:indeed van lex.
hoezo dan??????
naja, valt wel gauw op, is in iedergeval wel origineel ipv 1.6 dekplaat en spoiler dat gegeven, is niet my cup of tea maar goed
had em ook nog niet eerder gezien volgens mij, ja wel eens een x iemand op senshi die had dit ook zo, maar was jij dat dan ook lex?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
jep is volgens mij dezelfdeturbulence schreef:RichMX-3 schreef:turbulence schreef:indeed van lex.
hoezo dan??????
naja, valt wel gauw op, is in iedergeval wel origineel ipv 1.6 dekplaat en spoiler dat gegeven, is niet my cup of tea maar goed
had em ook nog niet eerder gezien volgens mij, ja wel eens een x iemand op senshi die had dit ook zo, maar was jij dat dan ook lex?