apk afgekeurd
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
martinenijenhuis schreef:Zo zijn de regels nou eenmaal, er zijn wel meer dingen met
de APK waarvan ik weleens denk; waar hebben we het
over! Oftewel je lampen zullen toch op O moeten staan!
Groetjes M&M
Wat je wel kan doen is eens kijken hoe die schakelaar werkt....
Waarschijnlijk is die schakelaar een soort regelbare weerstand...
Meet dan even wat hij doet in stand 1 en zet er zelf een weerstandje bij
Op die manier lijkt het of de schakelaar in stand 0 staat, en is het zoals jij zgt dus goed volgens de keurmeester..
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot
als je de koplamp niet meer bij kunt stellen aan de koplamp zul je of op zoek moeten gaan naar een andere koplamp of deze zien te repareren
zo simpel is het dat knopje binnen in doet er niet toe als die op NUL staat en je stelt ze goed af kan meneer de steekproefcontroleur je niks maken
dus zal die monteur daar ook niet wakker van liggen
zo simpel is het dat knopje binnen in doet er niet toe als die op NUL staat en je stelt ze goed af kan meneer de steekproefcontroleur je niks maken
dus zal die monteur daar ook niet wakker van liggen
To finish first, first you have to finish!
- crazyarjan
- Pilot
als je je schijven moet vervangen maak je dan maar vast op voor een hels karwei
het losmaken van je glijbussen in je remklauw die zullen hoogstwaarschijnlijk ontiegelijk vast zitten
ik heb er ervaring mee
beste remedie is glijbussen verwijderen en de rubberenmanchet die om de blijbus zit goed schoonkemen en daarna met rubervet invetten
en de glijbussen zelf ook goed van roest en narigheid ontdoen
het losmaken van je glijbussen in je remklauw die zullen hoogstwaarschijnlijk ontiegelijk vast zitten
ik heb er ervaring mee
beste remedie is glijbussen verwijderen en de rubberenmanchet die om de blijbus zit goed schoonkemen en daarna met rubervet invetten
To finish first, first you have to finish!
crazyarjan schreef:als je je schijven moet vervangen maak je dan maar vast op voor een hels karwei
ik heb er ervaring mee
mee eens!!! ik ben er vorige week 2 avonden mee bezig geweest om mijn remmen te vervangen.
-
- Co-Pilot