@m-Xtreme
Moderator: Moderators
eindelijk voortgang..
heb de hele binnekant van de auto los getrokken. alles is er uit
netjes achter in de tuin even opgesteld.
en gelijk begonnen aan het moeilijkste... de stoelen.
maar naar 2 dagen heb ik eindelijk een beetje resultaat.. de hoezen zijn af!! . moet nog wel strakgetrokken worden en vast gemaakt maar op de foto krijg je al vast een idee.
ik ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat. maar wat een &^%#$#$@ werk is het zeg.
heb de hele binnekant van de auto los getrokken. alles is er uit
netjes achter in de tuin even opgesteld.
en gelijk begonnen aan het moeilijkste... de stoelen.
maar naar 2 dagen heb ik eindelijk een beetje resultaat.. de hoezen zijn af!! . moet nog wel strakgetrokken worden en vast gemaakt maar op de foto krijg je al vast een idee.
ik ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat. maar wat een &^%#$#$@ werk is het zeg.
Auto is te koop!! PM of MAIL
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
en weer wat foto's
had geen zin gisteren om strak te trekken dus maar een ander oplossing voor gevonden
B stijl bekleed
beetje wazige foto maar geeft wel een indruk... vind het zelf stukken beter dan dat beige.
vanmiddag zijn de EL-glow tellers binnen gekomen dus heb ik die gelijk geinstalleerd.
en het resultaat netjes alles in km/h geen mph.
had geen zin gisteren om strak te trekken dus maar een ander oplossing voor gevonden
B stijl bekleed
beetje wazige foto maar geeft wel een indruk... vind het zelf stukken beter dan dat beige.
vanmiddag zijn de EL-glow tellers binnen gekomen dus heb ik die gelijk geinstalleerd.
en het resultaat netjes alles in km/h geen mph.
Auto is te koop!! PM of MAIL
-
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: