L+R uitlaatsysteem
Moderator: Moderators
- Ruff Rider
- New member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:29
- Locatie: Rotterdam
L+R uitlaatsysteem
Hey, heb laatst bij 100% tuning 2 carbon einddempers gehaald.
Weet iemand misschien ongeveer hoeveel dat kan kosten om die hele systeem passend te maken onder een mazda mx3 v6 bij een bedrijf.
heeft er iemand nog wat tips en advies als je het zelf met een ervaren klusser gaat doen?
alvast bedankt
Weet iemand misschien ongeveer hoeveel dat kan kosten om die hele systeem passend te maken onder een mazda mx3 v6 bij een bedrijf.
heeft er iemand nog wat tips en advies als je het zelf met een ervaren klusser gaat doen?
alvast bedankt
-
- Pilot
- Berichten: 661
- Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
- Locatie: almere
he hoeft helemaal niet zo duur te zijn, ligt net aan het bedrijf waar je heen gaat.
maar als jij iemand kent die goed (lees: ECHT goed ) kan lassen dan is het appeltje eitje om zelf te doen als je de juiste materialen haalt.
maar diegene moet wel echt goed overweg kunnen met zijn apparatuur want uitlaat lassen met gewoon lasapparaat is zeer lastig maar wel te doen.
het beste is tiglassen (das met een soort draad ) maar een goede lasser kent dat wel
suc6 ermee en hou ons op de hoogte over het resultaat zou ik zeggen
maar als jij iemand kent die goed (lees: ECHT goed ) kan lassen dan is het appeltje eitje om zelf te doen als je de juiste materialen haalt.
maar diegene moet wel echt goed overweg kunnen met zijn apparatuur want uitlaat lassen met gewoon lasapparaat is zeer lastig maar wel te doen.
het beste is tiglassen (das met een soort draad ) maar een goede lasser kent dat wel
suc6 ermee en hou ons op de hoogte over het resultaat zou ik zeggen
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
ik heb het toen laten doen, l en R in RVS en was toen incl dempers en materiaal 400 euro kwijt..
dus best wel te doen... en dit was ook bij teun de beun in de garage...
enige waar je even op moet letten is dat er nog een extra ophangpunt gemaakt moet worden aan de linkerkant...
en zorg dat de demperpijpen even lang zijn, gas heeft de eigenschap de kortste weg te kiezen, en met een even lange buis heb je tenminste je uitlaat gas ook L en R, dus dan zit ie er niet voor de grap..
dus best wel te doen... en dit was ook bij teun de beun in de garage...
enige waar je even op moet letten is dat er nog een extra ophangpunt gemaakt moet worden aan de linkerkant...
en zorg dat de demperpijpen even lang zijn, gas heeft de eigenschap de kortste weg te kiezen, en met een even lange buis heb je tenminste je uitlaat gas ook L en R, dus dan zit ie er niet voor de grap..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Co-Pilot
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 11:46
- Locatie: made
2fast 2robbie schreef:appeltje eitje val wel wel mee hoor.
Wil je het goed goed doen ben je er een volle dag mee bezig.
nah ligt er maar net aan hoe jij en je compagnon je vak verstaan en hoe goed je overweg kan met je meetlintje en gereedschap
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
turbulence schreef:ik heb het toen laten doen, l en R in RVS en was toen incl dempers en materiaal 400 euro kwijt..
dus best wel te doen... en dit was ook bij teun de beun in de garage...
enige waar je even op moet letten is dat er nog een extra ophangpunt gemaakt moet worden aan de linkerkant...
en zorg dat de demperpijpen even lang zijn, gas heeft de eigenschap de kortste weg te kiezen, en met een even lange buis heb je tenminste je uitlaat gas ook L en R, dus dan zit ie er niet voor de grap..
400 euro . Hier een bedrijg kennen jullie wel SPEEDFACTORY.
Vraagt ook 400€ vind dit egt te veel geld.
Ik kan zelf rvs goed koop regelen. en dan iemand zoeken. die heb ik zo gevonden/.