apk afgekeurd
Moderator: Moderators
apk afgekeurd
nou. net te keuren geweest.......
:snik
afgekeurd.
op de volgende puntjes.:
- koplamp hoogte regelaar L + R niet te stellen
- remschijven L + R voor vervangen
- co te hoog
- stuur zit los
van die koplampen, hun gingen dat stellen bij mijn koplampen zelf, terwijl je ze ook van binnen in de auto kan stellen?????????????????????
co te hoog, orignele katalysator zat er onder. auto was nog wel koud (weet niet of dat uitmaakt?)
graag ff hulp
:snik
afgekeurd.
op de volgende puntjes.:
- koplamp hoogte regelaar L + R niet te stellen
- remschijven L + R voor vervangen
- co te hoog
- stuur zit los
van die koplampen, hun gingen dat stellen bij mijn koplampen zelf, terwijl je ze ook van binnen in de auto kan stellen?????????????????????
co te hoog, orignele katalysator zat er onder. auto was nog wel koud (weet niet of dat uitmaakt?)
graag ff hulp
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
dehoogte regeling moet opde NUL stand staan bij het afstellen
in de NUL stand staan ze namelijk het hoogste
dan worden ze afgesteld met de hoogteschroef en de breedte schroef
die opde koplamp zit
No boubt about it!!
an van dat co als ie koud is kan die zeker te hoog zijn de katalysator moet wel warm zijn bijde viergasmeting
effe een stukje blazen en dan weer kijken ZO MOT HET!!!
zo doe ik dat namelijk ook altijd en nog nooit een te hoog CO gehad
in de NUL stand staan ze namelijk het hoogste
dan worden ze afgesteld met de hoogteschroef en de breedte schroef
die opde koplamp zit
No boubt about it!!
an van dat co als ie koud is kan die zeker te hoog zijn de katalysator moet wel warm zijn bijde viergasmeting
effe een stukje blazen en dan weer kijken ZO MOT HET!!!
zo doe ik dat namelijk ook altijd en nog nooit een te hoog CO gehad
To finish first, first you have to finish!
hun hebben alleen bij de koplamp zelf lopen kutten, maar dat werkte niet, ze konden draaien wat ze wilden.. volgens hun was de regelaar stuk..
maar volgens mij weten ze niet dat je binnenin ook kon stellen..
binnen een week moet ik herkeuren...
keuren ze dan alleeen die punten of doen ze weer alles opnieuw..
want ik blijf mijn subwoofer en achterbank en dergelijke eruit halen
maar volgens mij weten ze niet dat je binnenin ook kon stellen..
binnen een week moet ik herkeuren...
keuren ze dan alleeen die punten of doen ze weer alles opnieuw..
want ik blijf mijn subwoofer en achterbank en dergelijke eruit halen
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
Ha die Skielder, wat Crazyarjan schreef, zo klopt het helemaal!!
En zo moet het en niet anders! Ik heb ook nog even aan je stuur
gedacht en dit probleem gelijk even bij een skeekproefcontroleur
gelegd en hij zei het volgende: "er staat eigenlijk niets over in het
APK boek, maar op het stuur mag speling zitten, maar deze moet
wel degelijk zijn bevestigd! Er mag bijna geen speling zijn op de
kruiskoppeling, maar dit is alweer een stap verder dan je stuur!
Groetjes M&M
En zo moet het en niet anders! Ik heb ook nog even aan je stuur
gedacht en dit probleem gelijk even bij een skeekproefcontroleur
gelegd en hij zei het volgende: "er staat eigenlijk niets over in het
APK boek, maar op het stuur mag speling zitten, maar deze moet
wel degelijk zijn bevestigd! Er mag bijna geen speling zijn op de
kruiskoppeling, maar dit is alweer een stap verder dan je stuur!
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
mijn koplampen stonden dus te hoog.. standje 0 is de hoogste stand..
zal ff kijken of standje 1 mijn koplampen ook naar beneden duwt of dat het niet werkt..
als mijn motor warm is en de co uitstoot blijkt nog te veel te zijn, wat moet ik dan doen?
had iemand nog antwoord op dat herkeuren? of ze alleen je afkeurpunten doen of alles?
zal ff kijken of standje 1 mijn koplampen ook naar beneden duwt of dat het niet werkt..
als mijn motor warm is en de co uitstoot blijkt nog te veel te zijn, wat moet ik dan doen?
had iemand nog antwoord op dat herkeuren? of ze alleen je afkeurpunten doen of alles?
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
nou als dat bedrijf een beetje secuur met het keuren omgaat
zullen ze hem dan weer volledig gaan keuren
en over die co uitstoot dan is waarschijnlijk je catalysator niet meer je van het maar gaat er maar niet vanuit dat ie kapot is
normaliter gaan ze nooit kapot
zullen ze hem dan weer volledig gaan keuren
en over die co uitstoot dan is waarschijnlijk je catalysator niet meer je van het maar gaat er maar niet vanuit dat ie kapot is
normaliter gaan ze nooit kapot
To finish first, first you have to finish!
-
- Super-Pilot
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
- Locatie: regio weert
- Contacteer:
als de koplamp van originele niet afgesteld kan worden , kunnen ze um daar niet op af keuren
net zoal americanen , die hebben toch ook achter , hun gewone licht dat fungeert als knipper licht , das ook origineel
in nederland helaas niet goed gekeurd , maar omdat t origineel is mag t wel
k weet tis een raar voorbeeld , maar toch is t zo
net zoal americanen , die hebben toch ook achter , hun gewone licht dat fungeert als knipper licht , das ook origineel
in nederland helaas niet goed gekeurd , maar omdat t origineel is mag t wel
k weet tis een raar voorbeeld , maar toch is t zo
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
Jongens, de lampen moeten, zoals Crazyarjan al zei,
op stand 0 staan en dan moeten ze eventueel afgesteld worden.
Als het nodig is dat ze afgesteld moeten worden, moet dit op de
lamp zelf gebeuren. Kan dit niet omdat het meganisme bijv.
stuk is, betekent dit een afkeur!
Groetjes M&M
op stand 0 staan en dan moeten ze eventueel afgesteld worden.
Als het nodig is dat ze afgesteld moeten worden, moet dit op de
lamp zelf gebeuren. Kan dit niet omdat het meganisme bijv.
stuk is, betekent dit een afkeur!
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie