@MX3V6_DH
Moderator: Moderators
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Deze week heb ik m'n custom a-stijlen afgemaakt. Ik heb een setje MX-3 a-stijlen van de sloop gehaald, daar met een gatenzaag op oorhoogte gaten ingeboord voor m'n tweeters en het geheel afgewerkt met polyester en spuitplamuur.
Het was nogal veel schuur- en plamuurwerk maar dit is dit is het resultaat:
Rechts
Links
Verder heb ik vandaag chromen altezza achterlichten en window visors van Blacksheep z'n groupbuy geplaatst.
Ik ben erg tevreden over hoe dit alles heeft uitgepakt, ik vind het echt een verbetering
Het was nogal veel schuur- en plamuurwerk maar dit is dit is het resultaat:
Rechts
Links
Verder heb ik vandaag chromen altezza achterlichten en window visors van Blacksheep z'n groupbuy geplaatst.
Ik ben erg tevreden over hoe dit alles heeft uitgepakt, ik vind het echt een verbetering
-
- Super-Pilot
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Contacteer:
Omdat ik een herhaling van de roestproblemen bij m'n vorige MX-3 niet zo zie zitten wordt deze week de onderkant van m'n huidige MX-3 professioneel geconserveerd. Gisteren ben ik even wezen kijken hoe het ermee stond en heb ik wat foto's gemaakt:
Hopelijk helpt dit tegen de roestverwekkende zilte zeelucht die we hier in Den Helder helaas altijd hebben
Hopelijk helpt dit tegen de roestverwekkende zilte zeelucht die we hier in Den Helder helaas altijd hebben
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: