Verlagen
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
MX-john schreef:bij mij ligt het 50mm lager, ik raad dit niet aan, omdat elke drempel een obstakel is.
gaat je meer tijd kosten dus.
50mm alleen op de veren of ook op de dempers??
Anders heb je niet veel meer over van je shockdempers na een paar maanden
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
die van mij is 40 a 45 mm gezakt met de originele dempers.
dat is ook het max wat ze adviseren met de originele dempers
moet zeggen bij mij gaat het nog aardig goed met drempels.
hier en daar wat schuin maar lukt wel aardig, maar komt ook omdat mijn voorbumper anders is dan in het algemeen de meeste staan gewoon recht van de punt naar de wielen, en mijn voorbumper die staat bij de neus iets omhoog en loopt dan schuin (iets) naar beneden richting de wielen, dat is gewoon het model van de bumper (mayb wel express gedaan)
en wat betreft alleen voor en voor en achter verlagen, ik zou rondom gaan want je schijnt een knap slechte wegligging over te houden als ie voor een stuk lager licht dan achter (helemaal bij hard remmen e.d.)
dat is ook het max wat ze adviseren met de originele dempers
moet zeggen bij mij gaat het nog aardig goed met drempels.
hier en daar wat schuin maar lukt wel aardig, maar komt ook omdat mijn voorbumper anders is dan in het algemeen de meeste staan gewoon recht van de punt naar de wielen, en mijn voorbumper die staat bij de neus iets omhoog en loopt dan schuin (iets) naar beneden richting de wielen, dat is gewoon het model van de bumper (mayb wel express gedaan)
en wat betreft alleen voor en voor en achter verlagen, ik zou rondom gaan want je schijnt een knap slechte wegligging over te houden als ie voor een stuk lager licht dan achter (helemaal bij hard remmen e.d.)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Niks op aan te merken hoor opbouw van de zinnen!!!
3x lezen en je kan je pc voor de rest van de dag uitzetten.
Heb mij auto van de week weggebracht bij de mazdadealer voor servicebeurtje en zag dat ze tegenwoordig mazdavelgen hebben van Technomagnesio type 'detroit '.
Zag ze in de maat 16 inch, en deze zagen er echt super uit. Persoon denk ik als je je auto zo'n 35 mm verlaagd met zulke velgen, moet niet verkeerd zijn.
Maar das weer een persoonlijke mening.
3x lezen en je kan je pc voor de rest van de dag uitzetten.
Heb mij auto van de week weggebracht bij de mazdadealer voor servicebeurtje en zag dat ze tegenwoordig mazdavelgen hebben van Technomagnesio type 'detroit '.
Zag ze in de maat 16 inch, en deze zagen er echt super uit. Persoon denk ik als je je auto zo'n 35 mm verlaagd met zulke velgen, moet niet verkeerd zijn.
Maar das weer een persoonlijke mening.
vind eht persoonlijk toch te klein 16.
dat soort velgen staan leuk bij kleine auto's het steekt vaak toch duidelijk af verlaagd of niet. en 35 mm verlagen is ni zo veel hoor.
ik wilde eigenlijk voor 18 of 19 "maar werd gewoon te duur dus dan maar 17
dat soort velgen staan leuk bij kleine auto's het steekt vaak toch duidelijk af verlaagd of niet. en 35 mm verlagen is ni zo veel hoor.
ik wilde eigenlijk voor 18 of 19 "maar werd gewoon te duur dus dan maar 17
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- NightQrawler
- Pilot
- Berichten: 790
- Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31
justa schreef:wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze.
welke veren heb jij dan john?? 50 mm is niet mis
Intraxx
rijd al hele tijd met originele shocks, 50mm is ook het limiet, ga je voor lager, denk ik echt dat je shocks het niet lang uithouden.
ik heb gelukkig nog reserve originele shocks(mazda is kwaliteit he)
40mm vanuit fabriek 10mm nagedrukt.dat staat er ook op...heb geen idee of dat nu leesbaar is.maar bij het plaatsen iig wel.
maar wil wel binnenkort lagere shocks of meer geschikte shocks...eerst nog wat andere plannetjes
If you dont like it, Customize it!!!