uitlaatspruitstuk
Moderator: Moderators
uitlaatspruitstuk
weet iemand of da uitlaatspruitstuk van de 323 f bg 1.8 16v sohc groter is dan die van de 1.6 sohc en zoja, zou deze dan niet moeten passen op en 1.6 sohc of komen die maten niet overeen
i live my life for a mx-3
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
cristof19 schreef:andere manier zoeken dan. mss gewoon heel het 1.8 blok erin gooien maar dat zal pas iets voor na de winter zijn denk ik.
en wat denk je daar mee te winnen dan? of is je blok soms kapot?
1.8 heeft? 120pk ofzo... niet een enorm verschil miz om zo even je blok voor te gaan swappen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
110 pk
ik veronderstel dat die blokken niet veel duurder zijn als de 1.6. dus waarom niet dan. alle beetjes helpen
het is niet zoveel als de bpt blokken maar wel een stuk makkelijker en minder duur. en moest ik hier een turbo blok steken, dan kan ik er die met de keuring jaarlijks uithalen en das ook ni zo leuk denk.
ik veronderstel dat die blokken niet veel duurder zijn als de 1.6. dus waarom niet dan. alle beetjes helpen
het is niet zoveel als de bpt blokken maar wel een stuk makkelijker en minder duur. en moest ik hier een turbo blok steken, dan kan ik er die met de keuring jaarlijks uithalen en das ook ni zo leuk denk.
i live my life for a mx-3