zulke dingen zijn ook nog altijd op te lossen met een chipje natuurlijk uiteindelijk.
als jij met een chipje 60pk kan verstoppen dan is mij dat goed..
doel meer op het feit dat ze in belgie aardig doorslaan met de apk keuringen, en zou er bijv niet raar van op zien dat ze straks ook op pks gaan controleren.. maar misschien zal het ook niet met zo'n vaart lopen
en een bumper kun je nog een keer verwijderen en vervangen met originele, motorblok is toch iets anders
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
dat aantal pk verstoppen is helemaal niet moeilijk, maar dan gaan ze waarschijnlijk wel zien dat de motor stroef loopt en minder hoog in toeren kan etc.
Ik hoop iig dat ze het niet gaan controleren, het is niet iets wat op korte termijn op de agenda staat volgens mij omdat dit gewoon teveel tijd en vooral te duur zal zijn.
ik zit met hetzelfde probleem op papier is mijn mx-3 een 1800 maar er ligt een 2500 V6 blok in
heb die zo gekocht en heb pas nadien een bericht gekregen dat er een andere motor in zit
Moet je teleurstellen, x
Ik heb onderwijl al een 1 jaar mijn klze blokje erin, met NOS sinds een 3 tal maanden, maar die gaat er toch uit en was eerder aan een compressortje aan't denken...