Stotter problemen
Moderator: Moderators
Stotter problemen
Sinds een tijdje doet mijn mx-3 soms gek bij het wegrijden.
Als ik hem start niks aan de hand maar zodra ik de koppeling laat komen ( nog geen gas geef ) gaat tiee vreselijk stotteren en maakt tie ook een herrie soort getik. Als ik dan koppeling weer helemaal in druk en opnieuw doet blijft tie t doen. Alleen als ik dan met veel gas wegrijd wilt er doorheen komen, rijd tie eenmaal en kom bij volgende stoplicht of wat dan ook aan dan is er niks aan de hand.
Heeft iemand enig idee waar dit vandaan zou kunnen komen, het is ook niet altijd soms hek t een paar dagen niet en dan opeens weer wel.
Als ik hem start niks aan de hand maar zodra ik de koppeling laat komen ( nog geen gas geef ) gaat tiee vreselijk stotteren en maakt tie ook een herrie soort getik. Als ik dan koppeling weer helemaal in druk en opnieuw doet blijft tie t doen. Alleen als ik dan met veel gas wegrijd wilt er doorheen komen, rijd tie eenmaal en kom bij volgende stoplicht of wat dan ook aan dan is er niks aan de hand.
Heeft iemand enig idee waar dit vandaan zou kunnen komen, het is ook niet altijd soms hek t een paar dagen niet en dan opeens weer wel.
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
probeer s de zoekfunctie
http://www.mazdamx-3.nl/forum/search.php
over het stotteren zijn al heel wat topics geopend dus denk dat je er wel wat bruikbaars uit kunt halen en anders kun je t nog vragen
http://www.mazdamx-3.nl/forum/search.php
over het stotteren zijn al heel wat topics geopend dus denk dat je er wel wat bruikbaars uit kunt halen en anders kun je t nog vragen
Driven by a sixpack
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=3448
heb dit stotteren ook een tijdje gehad, maar dat was meer bij erg koud weer...
zie eens of je wat van de onderhoudstips kan uitvoeren beschreven in bovenstaand topic
heb dit stotteren ook een tijdje gehad, maar dat was meer bij erg koud weer...
zie eens of je wat van de onderhoudstips kan uitvoeren beschreven in bovenstaand topic
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Super-Pilot
-
- New member
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
edjuhdedolste schreef:bij mij werkte het om de auto stationair goed af te stellen
als je nou ook ff verteld hoe hij dat moet doen
boven op je gasklephuis zit een kruiskopschroef.. deze kun je in en uitdraaien...
start de motor, en laat hem warm draaien.... daarna dmv de schroef het stationair toerental verstellen totdat deze netjes iets onder de 1000rpm zit..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- xedos
- Super-Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 2014
Stationair loop de V6 Tussen de 640 en 700 tpm! En NIET zomaar aan die schroef draaien he En MystiQ jou V6 heb ik ook nog ff afgesteld zoals het hoort, en loopt inderdaad zeer mooi vond ik.
Laatst gewijzigd door xedos op 01 sep 2006, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
*Technical service Mazda mx-3.*