Dub's interieur
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
turbulence schreef:mooi werk kerel...
als het af is moeten we even een keer afspreken in heerenveen, ben wel benieuwd wat het geworden is dan!!
oh had helemaal gemist dat je dat gezegt had, mah gaan we cker doen

Was btw laatst nog in de gamma, en zag je mx staan, heb natulek ff naar binnen gekeken

en had weer ff een plaatje, moet nu alleen nog ff wachten op me nieuwe stoelen en me stuurtje, en me witte plasma tellers...

It's time to ignition some straight automobil pimp.
- Nightrider
- Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
wel verd*mme, wil je je volgende keer wel even rap melden dan, had je mx ook wel eens weer willen zien
heb je geen grotere pics? is dash nu helemaal blauw of komt dat door de belichting?
over die gaugepod; komt omdat de 3gats was voor model met automatische gordels he.. daardoor houd je een kleine gleuf over oid..

heb je geen grotere pics? is dash nu helemaal blauw of komt dat door de belichting?
over die gaugepod; komt omdat de 3gats was voor model met automatische gordels he.. daardoor houd je een kleine gleuf over oid..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
zow weer ff 2 nieuwe pics, heb nu traanplaatmatjes erin, me nieuwe stuurtje en de witte tellerplaatjes, alleen is met het inbouwen de temp en benzine meter btje van slag geraakt, maar dat komt ook wel weer goed(hoop ik)
Voor iets grotere foto's zijn deze link, kreeg ze er zelf nie op
http://www.mijnalbum.nl/Album=XKNSAQRJ

Voor iets grotere foto's zijn deze link, kreeg ze er zelf nie op

http://www.mijnalbum.nl/Album=XKNSAQRJ
It's time to ignition some straight automobil pimp.
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
netjes willem!!!!
btw; mocht je er niet uitkomen met die metertjes, geef dan even een kik, dan kom ik wel een keer die kant opknallen, kan ik hem direct ook een keer irl zien
btw; heb je nog meer pics van je polydeurbakken? ziet er erg goed uit... begint bij mij ook weer te kriebelen...
btw; mocht je er niet uitkomen met die metertjes, geef dan even een kik, dan kom ik wel een keer die kant opknallen, kan ik hem direct ook een keer irl zien

btw; heb je nog meer pics van je polydeurbakken? ziet er erg goed uit... begint bij mij ook weer te kriebelen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten