aftertalk en de foto's Automaxx
Moderator: Moderators
aftertalk en de foto's Automaxx
Hier alvast wat foto's van Automaxx. Staan maar een paar verschillende auto's op, maar natuurlijk wel de mooisten
Mashamoto heeft Best of Japanese en Best of Under the Hood gewonnen...congrats kerel.
Meer plaatjes staan HIER!!!
Mashamoto heeft Best of Japanese en Best of Under the Hood gewonnen...congrats kerel.
Meer plaatjes staan HIER!!!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
-
- Pilot
ik heb ook een super weekend gehad!
was erg gezellig op het standje in the middle of nowhere
ik heb in de 10 minuten dat ik ff bij de stand van de club heb gestaan volgens mij meer aandacht gehad dan het gehele weekend!
alleen jammer dat een paar geeste zieke debielen het weer moeten verpesten met auto`s onderkrassen!
ben zaterdag ook wakker gebleven tot half 6
daarna zijn we toch maar ff gaan pitten
de muziek in de tent was ook een beetje jammer!
zolang je niet kaal ben en van pilletjes houd had je daar op vrijdag avond niets te zoeken!
was erg gezellig op het standje in the middle of nowhere
ik heb in de 10 minuten dat ik ff bij de stand van de club heb gestaan volgens mij meer aandacht gehad dan het gehele weekend!
alleen jammer dat een paar geeste zieke debielen het weer moeten verpesten met auto`s onderkrassen!
ben zaterdag ook wakker gebleven tot half 6
daarna zijn we toch maar ff gaan pitten
de muziek in de tent was ook een beetje jammer!
zolang je niet kaal ben en van pilletjes houd had je daar op vrijdag avond niets te zoeken!
-
- Pilot
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
heyz
t was echt geslaagd
maar idd die scratchers , die mogen ze me opknopen aan de hoogste boom
was stiekum blij dak me mazda niet bij me had
ook idd de nacht wacht gehouden van zaterdag op zondag
en t wachten werdt beloond met een ware razia op 1 van die kloothommels
alleen jammer dat met een circa 3/400 man we hem niet meer konden vinden in dat grote brandnetel veld
t was echt geslaagd
maar idd die scratchers , die mogen ze me opknopen aan de hoogste boom
was stiekum blij dak me mazda niet bij me had
ook idd de nacht wacht gehouden van zaterdag op zondag
en t wachten werdt beloond met een ware razia op 1 van die kloothommels
alleen jammer dat met een circa 3/400 man we hem niet meer konden vinden in dat grote brandnetel veld
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Het schijnt dat hij wel gevonden is, en per ambulance het terrein is afgegaan.
Maarja dat is net als de rest van die nacht, info uit 2e (of zelfs 3e) hand, dus ja zo betrouwbaar is het niet
Het begon namelijk ook met 50 bekraste auto's toen opeens maar 2 En die nacht was echt iedereen opgefokt, krassen onstonden gewoon als je er naar keek, men dacht echt dat ze overal krassen zagen. Alle grote clubs plaatsde de auto's bij elkaar, of achter groten bussen. Die kerel naast ons wou het liefst ze golfje in de tent zetten.
Hoop gedoe om eigenlijk niet veel. Maar voor de zekerheid zijn wij ook maar wakker gebleven, totdat de zon op kwam. Man wat was ik brak toen ik vandaag thuis kwam.
Maar geluukig wel een zeer geslaagd weekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maarja dat is net als de rest van die nacht, info uit 2e (of zelfs 3e) hand, dus ja zo betrouwbaar is het niet
Het begon namelijk ook met 50 bekraste auto's toen opeens maar 2 En die nacht was echt iedereen opgefokt, krassen onstonden gewoon als je er naar keek, men dacht echt dat ze overal krassen zagen. Alle grote clubs plaatsde de auto's bij elkaar, of achter groten bussen. Die kerel naast ons wou het liefst ze golfje in de tent zetten.
Hoop gedoe om eigenlijk niet veel. Maar voor de zekerheid zijn wij ook maar wakker gebleven, totdat de zon op kwam. Man wat was ik brak toen ik vandaag thuis kwam.
Maar geluukig wel een zeer geslaagd weekend. Zeker voor herhaling vatbaar.