StartProbleem (motor loopt wel na slepen)
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
- Test-Pilot
Een nieuwe ontstekingsmodulekit, Kl01, voor de Mazda V6-motoren. Past op de Mazda MX-3, MX-6, 323F, 626 Xerxes en de Ford Probe (V6).
De ontsteking is inclusief nieuwe verdelerkap, nieuwe ontstekingsrotor en nieuwe pakking, zie tevens afbeelding.
Vaste prijs à 250 Euro (inclusief BTW).
Komt bekend voor die advertentie, laat ik die nou zelf hebben geplaatst!
Bastian
De ontsteking is inclusief nieuwe verdelerkap, nieuwe ontstekingsrotor en nieuwe pakking, zie tevens afbeelding.
Vaste prijs à 250 Euro (inclusief BTW).
Komt bekend voor die advertentie, laat ik die nou zelf hebben geplaatst!
Bastian
KLZE Power
De heimodule neemt de functie van de ontsteking voor een gedeelte over. Hieronder een paar foto's van mijn heimodule. Nog steeds niet mooi weggewerkt, maarja das de ingebouwde luiheid van de mens
De Hei-module werkt nu samen met de interne bobine en heeft zodoende de kapotte ontsteking ge-bypassed.
Er is veel meer info over te vinden op dit forum, moet je maar even zoeken naar ontstekingsproblemen, of bijvoorbeeld dit topic http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/viewtopic.php?t=1681
De Hei-module werkt nu samen met de interne bobine en heeft zodoende de kapotte ontsteking ge-bypassed.
Er is veel meer info over te vinden op dit forum, moet je maar even zoeken naar ontstekingsproblemen, of bijvoorbeeld dit topic http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/viewtopic.php?t=1681
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
meen je niet
zit het zo onder je motorkap? gewoon beetje met kroonsteentjes en alles bij elkaar gebonden??
even uurtje werk, even netjes klemsokjes ertussen, even netjes afbinden met isolatietape en klaar...
motor is toch belangrijkste van je auto, moet je niet zo makkelijk over denken vind ik..
zit het zo onder je motorkap? gewoon beetje met kroonsteentjes en alles bij elkaar gebonden??
even uurtje werk, even netjes klemsokjes ertussen, even netjes afbinden met isolatietape en klaar...
motor is toch belangrijkste van je auto, moet je niet zo makkelijk over denken vind ik..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten