Rook en olielucht
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
D-PAC schreef:Idd, tis wel leuk een KLZE in de auto maar als je er dagelijks mee naar je werk moet...
en aangezien een KLZE aardig drinkt...
valt wel mee, klze neemt volgens mij iets meer als de k8, dus daar zou je het niet om moeten laten..
enige nadeel zijn de kosten...
klze zit op 1200 euro, k8 koop je al voor 300 euro of iets dergelijks...
inbouwen en nieuwe onderdelen maakt het allemaal wel wat duurder, dat is het nadeel...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Allemaal wel leuk en aardig een ander blok, maar van mij hoeft dat eigenlijk niet zo nodig, kost weer veel geld en tijd.
Mijn blok rijdt verder nog prima, heb van de week gesprint met een andere mx3, en we gingen gelijk op, dus veel compressieverlies kan er ook niet zijn.
Ik heb voor volgende week een afspraak staan voor een test bij de mazda dealer, dus hoop dan meer te weten.
Mijn blok rijdt verder nog prima, heb van de week gesprint met een andere mx3, en we gingen gelijk op, dus veel compressieverlies kan er ook niet zijn.
Ik heb voor volgende week een afspraak staan voor een test bij de mazda dealer, dus hoop dan meer te weten.
eens en voor altijd wil ik het misverstand uit de wereld helpen dat een klze veel meer verbruikt. mijn verbruik is gelijk gebleven na de swop. Andere personen hebben een lichte verhoging van het gebruik dit is echter nog niete eens van 1 op 10 naar 1 op 9 of iets dergelijks.
Verbruik heeft vooral met je rechtervoet te maken.
Wanneer je gaat swoppen kun je het beste in 1 keer goed doen veel kosten zijn namelijk niet afhankelijk van het type blok.
Verbruik heeft vooral met je rechtervoet te maken.
Wanneer je gaat swoppen kun je het beste in 1 keer goed doen veel kosten zijn namelijk niet afhankelijk van het type blok.