je kan je mx verlagen met universele veren
van apex of welk merk dan ook die het kan leveren .
je kan 4 cm omlaag op je orriginele shocks , lager zou ik niet gaan , dit vinden ze niet leuk
Ik hoorde van mn lokale materialen dealer dat je ervan uit moet gaan dat
je met de standaard veren al 10 mm bent gezakt.
Dus als je andere veren gaat nemen, bv 40 mm, dat je ervan uit moet
gaan dat je in 30 mm omlaag gaat.
stel dat je 4 cm omlaag wil
dan is ie 3 cm of zo in t begin verlaagd.
moet altijd nog wat door zakken
zal een cm zijn of zo .
kan een dagje duren , hoogstens
D-PAC schreef:@ Bram: Is het dan zo dat je auto alsnog na 1 dag 40 mm is verlaagd? Ik heb daar niet echt over doorgevraagd.
Ik heb zelf de 35 mm verlagingsveren van autostyle gekocht (Inter alloy). Wel prijzig €205,-.
ik heb precies de zelfde veren als jou maar heb je een 1.6 of een V6 want de veren zijn voor allebij, en ik het het iedee dat de veren niet goed door veren op een 1.6 aan de voor zijde