Snipes Turbo motor.
Moderator: Moderators
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Nou ik heb hem nu zo langzamer hand wel ingereden. Hij loopt echt wel een stuk beter als de eerste motor. Geen rare rammeltje of tikjes, gewoon goed. In de eerste weken durfde ik hem nog niet echt te trappen boven de 4,5 duizend toeren kwam hij niet. Dat is de laatste weken wel anders geweest. Hij loopt nu zo goed, lekker snel op toeren door het afgedraaide vliegwiel. Ik rij nu ook op 1 bar turbo druk. Voor mijn gevoel gaat het echt als de brandweer. Laatst met een standaard Subaru Impreza getrapt ik kon hem zeker bij blijven maar of ik sneller was weet ik eigenlijk niet, keer goed testen. Ik wil binnen kort eens een keer met het ding op de test bank.
foto van de downpipe hand made.
foto van de downpipe hand made.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
whahah stuit ik op deze topic
wesley is al lange tijd een goeie vriend van me broer, en eigenlijk dankzij hem heb ik ook een mx3 gekocht en natuurlijk ook een zwarte
elke keer als hij ff langs kwam ofzo sneaky kijke of nar buiten en maar kwijlen! en nu heb ik er zelf een mooie auto
en misshcien in de toekomst een kl-ZE erin late bouwe en kijken of wesley hier zin in heeft om dat te doen
trouwens zijn auto rijd nog steeds dus!
wesley is al lange tijd een goeie vriend van me broer, en eigenlijk dankzij hem heb ik ook een mx3 gekocht en natuurlijk ook een zwarte
elke keer als hij ff langs kwam ofzo sneaky kijke of nar buiten en maar kwijlen! en nu heb ik er zelf een mooie auto
en misshcien in de toekomst een kl-ZE erin late bouwe en kijken of wesley hier zin in heeft om dat te doen
trouwens zijn auto rijd nog steeds dus!
He kerel,
Ja heb ik je eindelijk overtuigd, toch jammer dat je voor een V6 bent gegaan haha. Anders had ik weer een mooi turbo project. Maar een Klze er in knutselen is ook wel te doen toch.
Je hebt wel mooie wielen gekocht, super .
Ik hoorde van je broer over dat je Lexus look lampen had gekocht, ga die eerst afkitten voor dat je ze er in zet. Krijg je anders later spijt van!!!!
mzzl Wesley
Ja heb ik je eindelijk overtuigd, toch jammer dat je voor een V6 bent gegaan haha. Anders had ik weer een mooi turbo project. Maar een Klze er in knutselen is ook wel te doen toch.
Je hebt wel mooie wielen gekocht, super .
Ik hoorde van je broer over dat je Lexus look lampen had gekocht, ga die eerst afkitten voor dat je ze er in zet. Krijg je anders later spijt van!!!!
mzzl Wesley