@ Scary
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Ik gun je een V6 van harte.
Maar mijn mening is dat je de eerste jaar/jaren beter ff bij een 1.6 kan houden voor rijervaring omdat naar mijn mening de VRISS voor iemand die net zn rijbewijs heeft te riskant is omdat t vermogen er dan opeens een beetje abrubt in komt. Maar t kan ook goed gaan natuurlijk.
Dus rij maar een tijdje rond in je mxje en kijk maar s rustig verder dan komt t best goed
Maar mijn mening is dat je de eerste jaar/jaren beter ff bij een 1.6 kan houden voor rijervaring omdat naar mijn mening de VRISS voor iemand die net zn rijbewijs heeft te riskant is omdat t vermogen er dan opeens een beetje abrubt in komt. Maar t kan ook goed gaan natuurlijk.
Dus rij maar een tijdje rond in je mxje en kijk maar s rustig verder dan komt t best goed
Driven by a sixpack
ja ik snap het idd maar ben zoizo van plan om pas te gaan kijken naar een V6 na de zomer denk ikMarcX3 schreef:Ik gun je een V6 van harte.
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
ik had ruzie met een gast in een discotheek en eentje van die vrienden van hem zij tegen mij ben jij die jongen met die rode auto, ik zeg welke auto, hij zij ja doe maar niet zo stom ik heb jou wel zien rijden in die rode sportwagen.. dus ik zeg ja wat wil je er mee zeggen,, hij duwt mij hard weg en zij jij moet oppassen jonge anders gaat je auto er aan.....Marcel_mx3 schreef:scary schreef:ik heb gisteren een drijging gekregen van een loser die mijn mx-3 pijn wil doen
hoe is de beste manier om dit op telossen
Wat bedoel je precies?