Homokineet???

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Nou aggressor je hebt helemaal gelijk. Niet dat ik aan je twijfelde hoor ;) . Ik kom net van de garage vandaan en die zei inderdaad dat de auto ermee oud kan worden. Het wordt alleen een probleem als je rechtdoor rijdt en het ook hoort. En dat is bij mij geklukkig nog niet het geval.
Badankt aggressor, want door jou vroeg ik het toch maar ff na en het scheelt mij weer wat euro's.
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

master peanut schreef:Nou aggressor je hebt helemaal gelijk. Niet dat ik aan je twijfelde hoor ;) . Ik kom net van de garage vandaan en die zei inderdaad dat de auto ermee oud kan worden. Het wordt alleen een probleem als je rechtdoor rijdt en het ook hoort. En dat is bij mij geklukkig nog niet het geval.
Badankt aggressor, want door jou vroeg ik het toch maar ff na en het scheelt mij weer wat euro's.


graag gedaan,als het goed is heb je het in de bochten ook aleen als je gas geeft.en even goed in de gaten houden dat hij het niet constant gaat doen.
master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Nou het is vooral als ik gas geef, maar ook als ik een rontonde neem en geen gas geef maar de auto laat rollen. Dus ik weet niet wat verstandig is.
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

master peanut schreef:Nou het is vooral als ik gas geef, maar ook als ik een rontonde neem en geen gas geef maar de auto laat rollen. Dus ik weet niet wat verstandig is.
jah zoals ze al zeiden kan je er gewoon mee door rijden.ik heb het toen laten maken omdat het me irriteerde :mrgreen:
Armani
New member
New member
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 mar 2005, 09:07
Locatie: Giesbeek (bij Arnhem)

Bericht door Armani »

he ik denk dat ik er ook last van heb.
Bij mij zit het links voor als ik door de bocht heen ga en geef een beetje gas, hoor je tikken van voor komen.

Maar wat heeft die grapje jou gekost dan, en heb je dat gewoon bij de mazda dealer later doen.

Greets Armani
master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Ik heb ff rond gebeld en het kan goed verschillen in prijzen. Die homokineet kost 95euro excl btw dan komen de kosten er nog bij van de monteur. Ik ga het nu bij iemand doen die er 170euro voor vraagt. Er vroeg er ook een die er 250euro voor vroeg. Dus dat rond bellen kan zeker geen kwaad.
Plaats reactie