Waar is mijn hoedenplank?!
Moderator: Moderators
-
- Pilot
Waar is mijn hoedenplank?!
Hallo,
Ik heb laatst mijn mx-3 gekocht alleen zonderhoedenplank. Volgens de verkoper zat het vol met gaten. Heeft iemand toevallig nog een hoedenplank liggen?
Groetjes
Ik heb laatst mijn mx-3 gekocht alleen zonderhoedenplank. Volgens de verkoper zat het vol met gaten. Heeft iemand toevallig nog een hoedenplank liggen?
Groetjes
Ik zou zeggen bouwzelf een nieuwe, kan je metteen een mooie stevige maken en misschien zelf wel een leuk speakertje monteren..
( Dat hebben meerdere mensen hier gedaan dus er zullen ook wel aanbiedingen komen )
PS: Maak gelijk ven een profielen aan, links boven. Dan kunnen we allemaal genieten van jouw nieuwe bolide.. :D
( Dat hebben meerdere mensen hier gedaan dus er zullen ook wel aanbiedingen komen )
PS: Maak gelijk ven een profielen aan, links boven. Dan kunnen we allemaal genieten van jouw nieuwe bolide.. :D
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
daar praate we nog wel over op msn bram, ik heb idd JBL's hier liggen alleen ik heb 2 rechterhanden met aan sluiten van de spiekers hulp zou fijner zijnbramx3 schreef:heb thuis nog een hoedeplank ligge
zitten nog gaten in van de jbls van me , die heb jij nu toch ook he scary ?
je kan um zo komen halen
maar ik ga als nog door met m'n eigenhoedeplank heb ik er iig een extra
-
- Pilot