Luchtrooster aan de voorruit

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

Ik heb juist iets gevonden om los te wrikken, en ik hoorde dus dat er tape onder zat ja, ma volgens mij aan beide kanten dat maakt dus dat ik het enkel aan ene kant kan los krijgen, ma da volstaat nie, alsk het echt los wil denk ik dak na een garage moet gaan, het zit veel te vast :x

ps: denk dak weet wa een wigje is nu :)
You drive!
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Robby schreef:Marcel_mx3 hebt ge mss en foto van da deel van de onderkant bekeken? dan weet ik ongeveer waar de klepjes zich bevinden want nu heb ik echt schrik da ik het kapot ga trekken en met een schroevendraaier ofzo krijgde het nie los da weet ik al :) en een wigje euhm da woord ken ik nie :? ma moet ik het aan de zijkant of gewoon in het midden proberen los te krijgen?


Dat heeft niet veel nut, want ik heb een ander dashbord...
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Die voorruitroosters zijn van het oude en nieuwe type gelijk ;)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

mja ik denk da als ik da nog feller ga proberen los te krijgen dak het nie meer terug vast krijg, weet iemand een manier om da dan schoon te krijgen tussen die kleine gleufjes, heb al met stofzuiger geprobeerd ma da ga nie goe :)
You drive!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

wat denk je zelf??? als de blower ze niet door de te kleine gleufjes heen krijgt, waar wil jij ze er dan mee doorheen zuigen??

zet gewoon eens voorzichtig een platte schroevendraaier ertussen, en even beetje wrikken... het is niet direct dat je hele auto uit elkaar valt...

en als ie nu echt niet meer vast wil ( wat me enigzins sterk lijkt, of je moet echt lomp zijn :mrgreen: ) dan kit je hem toch gewoon weer vast nadat je hem losgehaald hebt...

dan heb je helaas volgende keer wel weer dat probleem, maar dan is je probleem iig NU opgelost ;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie