beslagen ramen... GEK wordt ik er van
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
beslagen ramen... GEK wordt ik er van
de laatste tijd zijn mn voorruit en achterruit altijd erg beslagen...
het is soms wel zo dat er echt gewoon wat vocht op de achterruit staat aan de binnenkant..
nu is het dus lekker koud snachts, en omdat het IN de auto ook iets vochtig is, moest ik dus vanmiddag zelfs al de ramen binnen EN buiten krabben....
wie heeft er een tip wat ik hier tegenkan doen???
heb al van die anticondensspray van de gamma geprobeerd, maar volgens mij doet dat ook niks...
ik rook ook in mn auto ( jah, is slecht ) zou dat er mee te maken hebben misschien???
het is soms wel zo dat er echt gewoon wat vocht op de achterruit staat aan de binnenkant..
nu is het dus lekker koud snachts, en omdat het IN de auto ook iets vochtig is, moest ik dus vanmiddag zelfs al de ramen binnen EN buiten krabben....
wie heeft er een tip wat ik hier tegenkan doen???
heb al van die anticondensspray van de gamma geprobeerd, maar volgens mij doet dat ook niks...
ik rook ook in mn auto ( jah, is slecht ) zou dat er mee te maken hebben misschien???
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
bramx3 schreef:miss een vocht vretertje ?
haha, ja lekker, nog meer vocht aantrekken zeker....
zal wel iets helpen, maar denk dat je het probleem dan alleen maar erger maakt... of niet???
EDIT:
of is het normaal dat de binnenkant van de ramen bevriezen???
auto stond vanaf vanmorgen 9 tot vanmiddag 7 op mn werk, toen ik wegging zat ie aan de binnenkant ook al dicht...
- crazyarjan
- Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
zou de oplossing van bram niet een optie zijn???
als je hem nu een nachtje of wat binnenzet, en dan idd die vochtvreter in de auto laat staan...
theoretisch gezien zou het vocht overal wel een beetje uitgetrokken worden dan.. of niet???
ben iig blij dat ik niet de enige ben...
maar wel superirritant als je snel wegmoet, en je ziet geen ene flikker door je voorruit...
als je hem nu een nachtje of wat binnenzet, en dan idd die vochtvreter in de auto laat staan...
theoretisch gezien zou het vocht overal wel een beetje uitgetrokken worden dan.. of niet???
ben iig blij dat ik niet de enige ben...
maar wel superirritant als je snel wegmoet, en je ziet geen ene flikker door je voorruit...
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: