Luchtrooster aan de voorruit
Moderator: Moderators
Luchtrooster aan de voorruit
Heb redelijk wat kleine blaadjes en vuil tussen dat rooster ma ik krijg het er nie uit, moet ik daarvoor het hele dashbord losmaken of is er een andere methode?
Foto (mx_voorthuizen) ter verduidelijking
Foto (mx_voorthuizen) ter verduidelijking
You drive!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
weet niet meer waar het was, maar heb dit probleem eens eerder gepost gezien ( kan het hier niet meer terug vinden)
heb er zelf ook wel last van, ik dacht me te herinneren dat je volgens mij er bij kunt komen vanauit het motorruim, maar misschien kan 1 van clubmonteurs hier 100% de oplossing op geven
heb er zelf ook wel last van, ik dacht me te herinneren dat je volgens mij er bij kunt komen vanauit het motorruim, maar misschien kan 1 van clubmonteurs hier 100% de oplossing op geven
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
bramx3 schreef:volgens mij weet marcel hier meer van
stond volgens mij in t projecten forum
onder intrieur
Ik heb het nieuwe interieur...
Maar bij mij kon je het er zowiezo gewoon uit klikken, zit niet geschroefd...
Als je het rooster open hebt, gewoon de blower even op max zetten dan is alles er zo uit..
(Je kunt er overgens niet bij vanaf het motorruim....)
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot
Marcel_mx3 hebt ge mss en foto van da deel van de onderkant bekeken? dan weet ik ongeveer waar de klepjes zich bevinden want nu heb ik echt schrik da ik het kapot ga trekken en met een schroevendraaier ofzo krijgde het nie los da weet ik al en een wigje euhm da woord ken ik nie ma moet ik het aan de zijkant of gewoon in het midden proberen los te krijgen?
You drive!