apk en gordel
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
je mag de riem trouwens wel een beetje helpen met oprollen hoor..
heel vaak zie je dat ze wel willen maar niet kunnen zeg maar..
het gaat er meer om dat wanneer je hem om hebt dat ie enigszins strak om je lichaam heen zit. Een losse riem is hetzelfde als geen riem.
zie dat ik een foutje heb gemaakt.. tis sinds januari 2004 ipv januari 2005
heel vaak zie je dat ze wel willen maar niet kunnen zeg maar..
het gaat er meer om dat wanneer je hem om hebt dat ie enigszins strak om je lichaam heen zit. Een losse riem is hetzelfde als geen riem.
zie dat ik een foutje heb gemaakt.. tis sinds januari 2004 ipv januari 2005
To finish first, first you have to finish!
- xedos
- Super-Pilot
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 2014
- Locatie: Heemskerk.
De apk regels omtrend gordels:
7. De autogordels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zodanig zijn beschadigd dat de sterkte ervan in gevaar wordt gebracht.Toelichting:Daar elke beschadiging de sterkte in gevaar brengt, is een beschadiging niet toegestaan. Het PLUIZEN van een gordel wordt NIET gezien als een beschadiging. Visuele controle waarbij een eventuele rolgordel volledig wordt uitgetrokken.
8. De autogordels moeten zijn voorzien van een goed werkende sluiting en een goed werkende blokkering. Oprolmechanismen moeten zodanig functioneren dat de gordel aanligt na het omdoen ervan.Visuele controle. Hierbij wordt de gordel in de sluiting gebracht. Indien de gordel is voorzien van een oprolmechanisme wordt de gordel omgedaan. De blokkering wordt gecontroleerd door te rukken aan de
(c) RDW (opgemaakt door S.D. Weemeijer)
7. De autogordels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zodanig zijn beschadigd dat de sterkte ervan in gevaar wordt gebracht.Toelichting:Daar elke beschadiging de sterkte in gevaar brengt, is een beschadiging niet toegestaan. Het PLUIZEN van een gordel wordt NIET gezien als een beschadiging. Visuele controle waarbij een eventuele rolgordel volledig wordt uitgetrokken.
8. De autogordels moeten zijn voorzien van een goed werkende sluiting en een goed werkende blokkering. Oprolmechanismen moeten zodanig functioneren dat de gordel aanligt na het omdoen ervan.Visuele controle. Hierbij wordt de gordel in de sluiting gebracht. Indien de gordel is voorzien van een oprolmechanisme wordt de gordel omgedaan. De blokkering wordt gecontroleerd door te rukken aan de
(c) RDW (opgemaakt door S.D. Weemeijer)
*Technical service Mazda mx-3.*