DeviniaN schreef:Ik vind dat toch wel interessant zo'n 2.5 klze, en ben nu eigenlijk ook wel benieuwd wat dit nu eigenlijk kost
ik quote mezelf:
turbulence schreef:tsja, klze is wel iets duurder..
blok is iets van 1200 euro. zal iig een zwaardere koppeling opmoeten ( plm 400 euro)
andere ECU ( 200 euro)
dus alleen voor de kale ombouw zit je hier al op..
dan zit je nog met vervangen van dingen als; distributieriem, nieuwe ringen, olie etc...
dus reken wel met een KLZE op minimaal 2000 euro denk ik...
als je voor 700 euro die 2l kan krijgen inclusief kabelboom en ecu dan is dat misschien een beter alternatief..
tsja KLZE is 200pk, en die 2l wat is die nou? 140pk, of net als de KFZE 170 pk???
want de kfze is toch volgens mij de 2l v6 motor als ik het goed heb, maar als ik de specs opzoek van de 323f BA v6 dan kom ik op 147pk uit ofzow...
dit is wel een erg basic inbouw, normaal zou je evt wel meer dingen kunnen aanpassen, wat natuurlijk ook meer kosten met zich meebrengt...
check ook eens de FAQ over de KLZE voor meer info...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Eeh bedankt, heb het net de KLZE topic van hyperman gelezen. Is toch meer als ik had verwacht, vooral al die kleine onderdelen maken het duur, desondanks er toch al redelijk wat vervangen is bij mij.
Zal voor mij nog wel lang duren voordat ik me dit kan permiteren helaas :(
Ik heb besloten om geen KLZE te platsen, maar een RX-7 fc3s turbo te kopen
vind het zalig mooie wagens, en deze ziet er enorm mooi onderhouden uit.
deze hebben stock ook 200 pk, en met wat kleine aanpassingen een 275 pk.
ik ben ook aan het denken geweest om ff men spaarcentjes boven te halen, en een toyota supra biturbo te kopen.
Ben ik ff 20,000Eur kwijt, maar damn, die is sweet.
op 2dehands.be staat er één.
Maar dit is iets te riskant nu om zoveel geld op te doen