benzine geur
Moderator: Moderators
benzine geur
mijn mxie heeft als ie koud is en je rijd , een vreslijke onverbrande benzine geur, als ie warm is is het vele malen minder tot geen geur, wat kan dit zijn ? , het is btw erger geworden nu ik weer ffies met kat rond rijd
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot
Je koolstoffilter kan ook verzadigd zijn..
maar dit gebeurt eigenlijk alleen bij auto's die heel weinig kilometers rijden. maar het kan een oorzaak zijn..
Het kan ook zijn dat je koelvloeistof temperatuur meter een verkeerde (te koude) waarde aangeeft.. waardoor je auto bij koud op een veel te rijk mengsel loopt en bij warm niet omdat dan je lambda sonde de mengsel regeling overneemt.
succes ermee
maar dit gebeurt eigenlijk alleen bij auto's die heel weinig kilometers rijden. maar het kan een oorzaak zijn..
Het kan ook zijn dat je koelvloeistof temperatuur meter een verkeerde (te koude) waarde aangeeft.. waardoor je auto bij koud op een veel te rijk mengsel loopt en bij warm niet omdat dan je lambda sonde de mengsel regeling overneemt.
succes ermee
To finish first, first you have to finish!
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Of je er wat aan hebt weet ik niet maar dit was ik nog toevallig tegen kwam... :
http://putfile.com/pic.php?pic=10/28915284214.gif&s=x10
http://putfile.com/pic.php?pic=10/28915284214.gif&s=x10
het was over die benzine geur, maar het is helaas weer terug , bij de co2 meeting, kwam er 0,0000000 uit , dus dat zit wel goed, maar de rest schijnt allemaal goed te zitten , heb ondertussen ook mijn bougies maar vervangen maar heb het nog steeds, al zou ik hem uitlaten lezen zouden ze er dan achterkunnen komen wat het kan zijn ?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- crazyarjan
- Pilot