Euro95 of Euro98 ?
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Ze hebben in een autoblad (meen automaxx) een keer getest welke beter is.
Ze kwamen erachter dat zelfs met een V-power en een normale 95 geen verschillen zaten...Vpower zorgde zelfs voor minder vermogen op de bank
Ze kwamen erachter dat zelfs met een V-power en een normale 95 geen verschillen zaten...Vpower zorgde zelfs voor minder vermogen op de bank
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
WitteFinish schreef:Ze hebben in een autoblad (meen automaxx) een keer getest welke beter is.
Ze kwamen erachter dat zelfs met een V-power en een normale 95 geen verschillen zaten...Vpower zorgde zelfs voor minder vermogen op de bank
naja V-power is ook maar gewoon ron95 met een toevoeging waardoor er in principe een schonere en betere verbranding plaats vind..
zelfde als met benzine bij de shell pomp weg, en bijv bij de ''witte pomp''
het wordt toch ook altijd gezegd dat benzine bij de shellpomp weg een andere chemische samenstelling heeft als die bij de goedkope pomp weg...
V-power en BP-ultimate en wat nog meer is gewoon allemaal marketing bull...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
Nou echte bull is dat V-power en BP ultimate niet..
het wordt alleen een beetej veel opgehemeld.
Het enige echte blad AMT Auto en MotorTechniek heeft daar een stukje over ingestaan. en daar zijn toch wel duidelijke resultaten te zien.
Dit blad zal xedos en marcel (martinenijenhuis) wel kennen
het wordt alleen een beetej veel opgehemeld.
Het enige echte blad AMT Auto en MotorTechniek heeft daar een stukje over ingestaan. en daar zijn toch wel duidelijke resultaten te zien.
Dit blad zal xedos en marcel (martinenijenhuis) wel kennen
To finish first, first you have to finish!
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
turbulence schreef:WitteFinish schreef:Ze hebben in een autoblad (meen automaxx) een keer getest welke beter is.
Ze kwamen erachter dat zelfs met een V-power en een normale 95 geen verschillen zaten...Vpower zorgde zelfs voor minder vermogen op de bank
naja V-power is ook maar gewoon ron95 met een toevoeging waardoor er in principe een schonere en betere verbranding plaats vind..
zelfde als met benzine bij de shell pomp weg, en bijv bij de ''witte pomp''
het wordt toch ook altijd gezegd dat benzine bij de shellpomp weg een andere chemische samenstelling heeft als die bij de goedkope pomp weg...
V-power en BP-ultimate en wat nog meer is gewoon allemaal marketing bull...
bijna goed.. V-power is ron 97...
even a broken clock gets to be right twice a day.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer: