Problemen met Indiglo Tellerplaten...
Moderator: Moderators
-
- Co-Pilot
- Contacteer:
Problemen met Indiglo Tellerplaten...
Ik snap er niks meer van...
Ik heb vandaag de Indiglo tellerplaten geinstalleerd, maar ze blijven heel donker en ik krijg dus niet het effect zoals op deze afbeelding. Ik heb de rode draad aangesloten op 12v en de zwarte draad als min.
De platen zijn gloednieuw dus, wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd
[/img]
Ik heb vandaag de Indiglo tellerplaten geinstalleerd, maar ze blijven heel donker en ik krijg dus niet het effect zoals op deze afbeelding. Ik heb de rode draad aangesloten op 12v en de zwarte draad als min.
De platen zijn gloednieuw dus, wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd
[/img]
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
laatste keer offtopic want dit helpt de beste man natuurlijk niet
maar om ff op je probleem terug te komen:
er zit toch ook een dimmer/omvormer bij voor de verlichting.. zon apart kastje als ik het goed heb
kun je deze niet opdraaien ( dmv potmeter/draaischijfje oid)
loop nog eens alle contact na of die wel goed zijn, want lijkt me gewoon dat de verlichting in de schijven niet goed zit...
wil ze ook, icm de gewone schijven, dus: groupbuy bij speedut.com
er zit toch ook een dimmer/omvormer bij voor de verlichting.. zon apart kastje als ik het goed heb
loop nog eens alle contact na of die wel goed zijn, want lijkt me gewoon dat de verlichting in de schijven niet goed zit...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Co-Pilot
- Contacteer:
turbulence schreef:laatste keer offtopic want dit helpt de beste man natuurlijk nietwil ze ook, icm de gewone schijven, dus: groupbuy bij speedut.com
Hmm.. er zit inderdaad wel een omvormer aan, maar of die ook uitelkaar kan weet ik eigenlijk niet. Ik zal komend weekend alles nog eens nalopen en dan maar hopen dat het wel werkt.. In iedergeval bedankt