achterruitenwisser reservoir+motor
Moderator: Moderators
achterruitenwisser reservoir+motor
Hallo allemaal, weet iemand wat een achterruitenwisserreservoir+motor voor de ruitensproeier moet kosten weet er eentje te liggen en die gozer wil dat ik een bod doe weet alleen niet wat ik moet bieden. Het motortje schijnt zo goed als nieuw te zijn.
Alvast bedankt voor de reacties.
Alvast bedankt voor de reacties.
Onderhoud kost een hoop geld maar dan heb je ook wat!!!!!
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Je moet goed opletten bij dat motortje
Als je de ruitenwisser eraf haalt en het hele mechanisme uit de ruit haalt moet je goed kijken naar de aansluiting van de ruitenwisserarm. Vaak is dit gecorrodeerd, de tandjes/gleuven zijn dan niet al te best meer.
Dit kan je vaak voor een gedeelte oplossen door met een schroevendraaier de gleuven schoon te maken maar dit is tijdelijk.
Ik denk voor die onderdelen 10- a 15 euro
Als je de ruitenwisser eraf haalt en het hele mechanisme uit de ruit haalt moet je goed kijken naar de aansluiting van de ruitenwisserarm. Vaak is dit gecorrodeerd, de tandjes/gleuven zijn dan niet al te best meer.
Dit kan je vaak voor een gedeelte oplossen door met een schroevendraaier de gleuven schoon te maken maar dit is tijdelijk.
Ik denk voor die onderdelen 10- a 15 euro
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences