bij mij zit er ergens een gaatje..
een keer begon mijn auto flink te roken uit mijn motorkap, dacht dat het de koppakking was ofzo....
paar dagen later viel me op dat me resrvoir van ruitenvloeistof wel erg laag was en na ff testen, klopte dat gelukkig (mwa gelukkig , beter dan kapotte koppakking)..
magoed...
nu wil ik dus de slang gaan controleren, maar er zit demping voor die onder de motorkap zit..
kan ik dit er gewoon afhalen en eventueel weer terugplaatsen ( zit cker gelijmd?)
heeft alleen als functie voor het geluid te dempen denk of niet?
ruitenvloeistofslang
Moderator: Moderators
- clean mx-3
- Co-Pilot
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 aug 2004, 19:21
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Betuwe
- Contacteer:
Gaatje slang
He Skielder!
Gelukkig een simpel probleem!
De bekleding aan de onderzijde van de motorkap zit met de plastic doppen vastgedrukt in het plaatwerk. Deze doppen kun je het beste met daarvoor speciaal gereedschap verwijderen anders beschadig je de stof.
Er s nx gelijmd.
Is inderdaad voor geluiddemping MAAR ook voor hittewering!
Wanneer je motorkap erg heet wordt en hier water of erger vogelstront op komt dan brand dat zich in de lak. het isolatiemateriaal voorkomt te hoge temperaturen.
Succes!
Gelukkig een simpel probleem!
De bekleding aan de onderzijde van de motorkap zit met de plastic doppen vastgedrukt in het plaatwerk. Deze doppen kun je het beste met daarvoor speciaal gereedschap verwijderen anders beschadig je de stof.
Er s nx gelijmd.
Is inderdaad voor geluiddemping MAAR ook voor hittewering!
Wanneer je motorkap erg heet wordt en hier water of erger vogelstront op komt dan brand dat zich in de lak. het isolatiemateriaal voorkomt te hoge temperaturen.
Succes!
Re: Gaatje slang
clean mx-3 schreef:Wanneer je motorkap erg heet wordt en hier water of erger vogelstront op komt dan brand dat zich in de lak. het isolatiemateriaal voorkomt te hoge temperaturen.
Of liever: HOORT daar voor te zorgen. Bij mijn oude motorkap met beschermingslaag aan de binnenkant was alsnog alles verweerd, met name daar waar de heetste onderdelen van de motor zitten. Ik heb nu een andere motorkap waar het spul nooit onder heeft gehangen, en die heeft nog nergens last van.