Ik heb ze eindelijk binnen :):):)
Moderator: Moderators
- crazyarjan
- Pilot
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
- Locatie: leerdam
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Berichten: 3291
- Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
- Locatie: Purmerend
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
-
- Co-Pilot
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:20
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Fryslân
Re: Ik heb ze eindelijk binnen :):):)
Het is een ongelooflijke schop voor dit topic, maar ik ben benieuwd hoe deze blokken zich gedragen. Ik wil ze op de standaard schijven plaatsen zodra m'n blokken op zijn (duurt niet heel lang meer). Ik lees goede verhalen over de remprestaties, maar ik hoor veel verhalen over piepende (ook niet een beetje) remmen. Dat wil ik absoluut niet eigenlijk...
Re: Ik heb ze eindelijk binnen :):):)
Met performance blokken heb je altijd wel kans op piepen. Vooral als je ze niet gebruikt waar ze voor bedoeld zijn (hard remmmen).
Ik heb textar (autopartsonline), voldoen me beter als EBC.
Piepen ook en er is ook meer remstof dan oem.
Remt wel beter, meer "bite".
Zal met ferodo niet anders zijn.
Hoe meer je ze hard gebruikt hoe minder het piepen zal worden.
P.S. Om misverstanden de wereld uit te helpen, WD40 of siliconespray gebruik je niet voor de geleidebussen, dat is veels te dun. Daarvoor gebruik je siliconen vet (bijv. Molykote 111) (ook geen kopervet op smeren)
Ik heb textar (autopartsonline), voldoen me beter als EBC.
Piepen ook en er is ook meer remstof dan oem.
Remt wel beter, meer "bite".
Zal met ferodo niet anders zijn.
Hoe meer je ze hard gebruikt hoe minder het piepen zal worden.
P.S. Om misverstanden de wereld uit te helpen, WD40 of siliconespray gebruik je niet voor de geleidebussen, dat is veels te dun. Daarvoor gebruik je siliconen vet (bijv. Molykote 111) (ook geen kopervet op smeren)