@WhiteFinish KLDE 1e keer gelopen
Moderator: Moderators
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Gefeliciteerd met je verjaardag Robert
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
En weer even verder aan de gang geweest.
Mijn onderstel aan de voorkant alles vastgezet.
Stuurstangen etc



Ook een setje Ford Escort ZX2 trailing armen (in Nederlands??) ontvangen. Redelijk verschil in dikte.
Durf niet zeker te zeggen hoeveel het helpt maar vind het gewoon cool om te hebben

Mx3, wel op de smalle kant gemeten

Zx2

Uiteinden over elkaar.
Hier moet ik nog eens naar kijken. Vind het vreemd dat de mx3 breder is.

Hoofdremcilinder een foutje waarbij ik de 2 leidingen verkeer(dom) had zitten.

Nieuw stukje kabel gekocht om de audio bedrading goed en veilig af te maken.

Mijn onderstel aan de voorkant alles vastgezet.
Stuurstangen etc



Ook een setje Ford Escort ZX2 trailing armen (in Nederlands??) ontvangen. Redelijk verschil in dikte.
Durf niet zeker te zeggen hoeveel het helpt maar vind het gewoon cool om te hebben


Mx3, wel op de smalle kant gemeten

Zx2

Uiteinden over elkaar.
Hier moet ik nog eens naar kijken. Vind het vreemd dat de mx3 breder is.

Hoofdremcilinder een foutje waarbij ik de 2 leidingen verkeer(dom) had zitten.

Nieuw stukje kabel gekocht om de audio bedrading goed en veilig af te maken.

N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Donchaid
- Test-Pilot
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 10 okt 2014, 23:29
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1993
- Locatie: Zoetermeer
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Effe een vraagje waarom worden dit soort dingen niet zelfgemaakt lijkt me een stuk goedkoper en dan kun je bouwen wat je hebben wilt
Ik bedoel zodra men rug het toelaat ga ik me er wat meer in verdiepen en een hoop van die dingen zelf maken
Motorsteun bv vind ik veel te duur om te kopen voor een paar tientjes maak ik ze zelf en op zen minst net zo sterk en mooier afgewerkt
Ik bedoel zodra men rug het toelaat ga ik me er wat meer in verdiepen en een hoop van die dingen zelf maken
Motorsteun bv vind ik veel te duur om te kopen voor een paar tientjes maak ik ze zelf en op zen minst net zo sterk en mooier afgewerkt
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Maar je moet er maar net wel de ruimte/materiaal en gereedschap voor hebben. Dat hebben de meeste niet. Dan is er ook nog het stukje tijd natuurlijk, want daar gaat er best wat van in zitten als je alles zelf maakt ;-).
- sjaakk91
- Pilot
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Baarn
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Oké maar die van de mx3 zijn recht en die andere gebogen.

- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Niet iedereen is even handig om alles zelf te maken 
Ook, waarom een wiel uitvinden als het al bestaat.
Het stuk van de zx2 is smaller, maar dat is enkel de kant van het wiel. Niet de chassiskant.
Zolang de uitlijning maar recht is heb je enkel een kortere bout nodig.

Ook, waarom een wiel uitvinden als het al bestaat.
Het stuk van de zx2 is smaller, maar dat is enkel de kant van het wiel. Niet de chassiskant.
Zolang de uitlijning maar recht is heb je enkel een kortere bout nodig.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
sjaakk91 schreef:Oké maar die van de mx3 zijn recht en die andere gebogen.
Hmm, ja dat is waar.
WhiteFinish schreef:Niet iedereen is even handig om alles zelf te maken
Ook, waarom een wiel uitvinden als het al bestaat.
Het stuk van de zx2 is smaller, maar dat is enkel de kant van het wiel. Niet de chassiskant.
Zolang de uitlijning maar recht is heb je enkel een kortere bout nodig.
Voor mijn wytbushing kit had ik wel een spacer nodig van 6mm, om oem camber te behouden. Dat kon ook met kortere bout, en dat is ook gewoon rijdbaar, maar gaf wel meer positief camber.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
Ik heb geen idee hoe mijn hele camber eruit komt te zien.
Alles is of er onderuit geweest of vervangen voor iets nieuws/beter.
We zullen zien.
In de tussentijd bezig geweest met mijn audio, samen met DJ Mike alles proberen zo veilig mogelijk te maken qua aansluitingen, zekeringen etc.
Alles is of er onderuit geweest of vervangen voor iets nieuws/beter.
We zullen zien.
In de tussentijd bezig geweest met mijn audio, samen met DJ Mike alles proberen zo veilig mogelijk te maken qua aansluitingen, zekeringen etc.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- DJ_MIKE
- Site Admin
- Berichten: 1852
- Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: amersfoort
Re: @WhiteFinish Poedercoat, Cusco platen, adapterringen
goed bezig .
word dus snel rijden .
word dus snel rijden .