ik ben dus van plan om over een tijdje een mx3 te kopen om daar een streetlegal auto van te maken voor de legale straatrace in drachten en buiten die 4x per jaar om wil ik hem ook netjes hebben voor autoshows en eventueel meetings.
natuurlijk komt er dan een klde blok in als ik die op de kop kan tikken en die zit dus in de ford probe en de mx6
om van een 1.8 na een 2.5 tegaan komt er natuurlijk nog meer bij kijken dan een blok over te zetten als je veilig en legaal over de weg wilt kunnen rijden.
zo heb ik dus buiten het blok om nodig: (voor zover ik weet)
versnellingsbak
aandrijfassen
remklauwen
remschijven
veerpoten (voor)
kabelboom incl computer
(mocht ik nog iets vergeten zijn hoor ik het graag)
nou was me vraag dus eigenlijk, kan ik al deze onderdelen gewoon meepakken van de ford probe of mx6 als er 1 voor onderdelen staat of moet ik bepaalde onderdelen elders vandaan halen?
van 1.8 na 2.5 ophanging en remmerij
Moderator: Moderators
- sjaakk91
- Pilot
- Berichten: 908
- Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Baarn
Re: van 1.8 na 2.5 ophanging en remmerij
Je hebt in principe alleen de goede ecu en maf nodig. De rest zit al op de auto. We hebben hier op de site genoeg informatie voor de swap.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: van 1.8 na 2.5 ophanging en remmerij
Veerpoten moet je de mx 3 hebben
Remmen; moet je de mx 3 hebben
Aandrijfassen moet je de mx 3 hebben
ECU; van de mx6 of ford probe
kabelboom, alleen als je mx3 van na 94 is.
Remmen; moet je de mx 3 hebben
Aandrijfassen moet je de mx 3 hebben
ECU; van de mx6 of ford probe
kabelboom, alleen als je mx3 van na 94 is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences