Dit zijn een paar tips en tricks om je onderstel te upgraden.
* SRD crossmember, aluminium upgrade voorzijde
* SRD tiebar, aluminium upgrade voor achterzijde
* Whiteline swaybar, solide upgrade achterzijde
De tiebar is origineel niet op een 1.6 aanwezig, voor de 1.6 is het ook al een upgrade als je een v6 zou gebruiken.
Swaybar
De swaybar zit aan beide kanten met endlinks vast. Dit is de grootste uitdaging omdat ze vaak compleet vast geroest zitten.
Hiervoor heb je een imbus 5 + 17mm sleutel nodig
Let op bij het terugplaatsen dat de beugels ook in de sleuven vallen.
Tiebar
Hiervoor heb je een 17mm nodig aan de achterkant van de auto, 21mm achter het "hoedje" meer aan de voorkant.
*86-116nm is het moment om dit vast te zetten*
Crossmember
4x een 17mm bout.
Het moment is ook terug te vinden, maar ik heb 'vast = vast' toegepast.
[How to] onderstel swaybar, crossmember
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
[How to] onderstel swaybar, crossmember
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences