@WhiteFinish KLDE 1e keer gelopen
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
Re: @WhiteFinish Poedercoating terug ! p44
ja die witte zijn idd veel mooier wij hebben ze gelijk gewisseld, toen we de mx-3 kochten hihi
Zo,n houten pook ligt wel fijn in de hand, vind ik persoonlijk.
Groetjes M&M
Zo,n houten pook ligt wel fijn in de hand, vind ik persoonlijk.
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoating terug ! p44
B455-68-719A, is dat het volledige onderdeelnummer van die klipjes?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoating terug ! p44
Yep, daarom heb ik ook de foto zo genomen
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoating terug ! p44
Goed gedaan! Gaan ze per stuk of per set? Ik heb ook nog zo'n set lijsten liggen, maar zonder de klipjes helaas
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Poedercoating terug ! p44
Per stuk... te duur
Iets van 2,80 per stuk voor een stom klipje.
Iets van 2,80 per stuk voor een stom klipje.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish
Uiteraard zit ik niet stil, maar ben af en toe te lui om foto's te uploaden.
Heb mijn achterruiten wisser verwijderd, maar dan bleef ik met zo'n gat zitten in de afwerk kap.
Dus, nu een cleane kap gehaald zonder dat gat (in Canada zijn de eerdere modellen met 1.6 motor zonder achterruitenwisser verkocht).
Alleen nog even het 3e remlicht aansluiten.
Ook een aantal KLG4 spullen ontvangen.
Dit is een 36-1 krukaspully ring (daarmee kan megasquirt preciezer bepalen wat de stand van de krukas is), tevens een achterste cilinderbank nokkenas pully + sensor die opneemt waar de pully zich bevind.
Dit kan ik gebruiken als ik bijv met een COP ontsteking zou gaan willen werken.
Vooralsnog laat ik dit in de schuur liggen aangezien de pully zwaarder is dan de CDF pully die ik al heb.
Verder mijn grotere achterremmen gemonteerd.
Moet alleen nog uitvogelen hoe het gaat met mijn handrem.
Als laatste, zowel mijn vooras als achteras compleet gedemonteerd om te ruilen voor een gestraalde/gepoedercoate versie (met Liquid van het forum).
Deze assen hebben volledige rubbers van Superpro.
Wellicht niet even herkenbare foto's maargoed.
Heb mijn achterruiten wisser verwijderd, maar dan bleef ik met zo'n gat zitten in de afwerk kap.
Dus, nu een cleane kap gehaald zonder dat gat (in Canada zijn de eerdere modellen met 1.6 motor zonder achterruitenwisser verkocht).
Alleen nog even het 3e remlicht aansluiten.
Ook een aantal KLG4 spullen ontvangen.
Dit is een 36-1 krukaspully ring (daarmee kan megasquirt preciezer bepalen wat de stand van de krukas is), tevens een achterste cilinderbank nokkenas pully + sensor die opneemt waar de pully zich bevind.
Dit kan ik gebruiken als ik bijv met een COP ontsteking zou gaan willen werken.
Vooralsnog laat ik dit in de schuur liggen aangezien de pully zwaarder is dan de CDF pully die ik al heb.
Verder mijn grotere achterremmen gemonteerd.
Moet alleen nog uitvogelen hoe het gaat met mijn handrem.
Als laatste, zowel mijn vooras als achteras compleet gedemonteerd om te ruilen voor een gestraalde/gepoedercoate versie (met Liquid van het forum).
Deze assen hebben volledige rubbers van Superpro.
Wellicht niet even herkenbare foto's maargoed.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- lenny-v
- Moderator
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Dordrecht
Re: @WhiteFinish Nieuwe achterremmen, coating, bushing etc
Mooi man, dat achtersubframe ziet er strak uit, hopen dat je niet hoeft uit te lijnen want dan draai je die coating eraf :P
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Nieuwe achterremmen, coating, bushing etc
Twee keer getrouwd in twee verschillende landen en dan nog tijd hebben om aan je auto te werken. Respect
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Nieuwe achterremmen, coating, bushing etc
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: @WhiteFinish Nieuwe achterremmen, coating, bushing etc
Dat ziet er netjes uit Robert. Staat je auto nou nog in Maastricht?