xedos schreef:Als de slang naar binnen wordt gezogen, is dat ook niet goed natuurlijk, En koelvloeistof hoor je niet te ruiken. Verversen heeft geen zin in dat geval. Hoe is de aansluiting onder de linker drukdop als je voor de auto staat? is deze van plastic of aluminium?
Uit mijn hoofd aluminium
Hij heeft de laatste keer natuurlijk enkel via het noodreservoir lopen pompen, waardoor het is gaan blubberen en onder heel mijn motorkap verspreid lag en een flinke geur met zich meebracht.
Deze geur is nu af en toe nog te ruiken als de motor warm is, maar wel in veel mindere mate als bij het spuiten.
Er zitten ook nog restjes onder de motorkap die ik nog niet schoon heb weten te krijgen, ik gok er ook op dat als de motor warm word je dus de restjes die nog onder de kap zitten warm worden en gaan ruiken.
Er zit nog geen koelvloeistof in, de man van de ANWB heeft er enkel leidingwater in gedaan, wat nu nog vermengt is met het beetje roestwater wat er nog in zat....