Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)
Moderator: Moderators
Fidoo
Co-Pilot
Berichten: 199 Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:19
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen
Bericht
door Fidoo » 25 apr 2013, 18:39
sjaakk91 schreef: Ik gok eerder een 1.8 4cil van de 323. Leukste zal de turbo variant zijn.
Indd maar de totale kosten zijn dan ong net zo duur als een mx-3 met klze. Dus twijfel tussen swap of gewoon mx-3 kopen waar al een klze in ligt...
lenny-v
Moderator
Berichten: 838 Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Dordrecht
Bericht
door lenny-v » 25 apr 2013, 19:27
Standaard 1.8 met cold air intake
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
bugsz
Test-Pilot
Berichten: 91 Lid geworden op: 10 nov 2012, 15:57
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1997
Locatie: den helder
Bericht
door bugsz » 26 apr 2013, 08:35
lenny-v schreef: Standaard 1.8 met cold air intake
hiervoor heb ik zelf ook een 1.8 gehad alleen dan met een waii (warm air intake :p)
liever oud en japans .. als nieuw en frans
sjaakk91
Pilot
Berichten: 908 Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn
Bericht
door sjaakk91 » 26 apr 2013, 14:37
Fidoo schreef: sjaakk91 schreef: Ik gok eerder een 1.8 4cil van de 323. Leukste zal de turbo variant zijn.
Indd maar de totale kosten zijn dan ong net zo duur als een mx-3 met klze. Dus twijfel tussen swap of gewoon mx-3 kopen waar al een klze in ligt...
Maar de 1.8 met turbo is makkelijker te tunen dan de kl-ze.
bugsz
Test-Pilot
Berichten: 91 Lid geworden op: 10 nov 2012, 15:57
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1997
Locatie: den helder
Bericht
door bugsz » 26 apr 2013, 19:02
sjaakk91 schreef: Fidoo schreef: sjaakk91 schreef: Ik gok eerder een 1.8 4cil van de 323. Leukste zal de turbo variant zijn.
Indd maar de totale kosten zijn dan ong net zo duur als een mx-3 met klze. Dus twijfel tussen swap of gewoon mx-3 kopen waar al een klze in ligt...
Maar de 1.8 met turbo is makkelijker te tunen dan de kl-ze.
hoeveel pk doet een 1.8 turbo eigenlijk ?
liever oud en japans .. als nieuw en frans
Fidoo
Co-Pilot
Berichten: 199 Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:19
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen
Bericht
door Fidoo » 27 apr 2013, 08:21
De 1.8gtx heeft 122kw/166pk volgens mij
bugsz
Test-Pilot
Berichten: 91 Lid geworden op: 10 nov 2012, 15:57
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1997
Locatie: den helder
Bericht
door bugsz » 27 apr 2013, 08:53
Fidoo schreef: De 1.8gtx heeft 122kw/166pk volgens mij
dat is ook niet mis .. als je m zou laten chippen zit ie mischien al wel op 200 pk aangezien het een turbo motor is
maar daar integen .. turbo isnhartstikke leuk .. maar t kan allemaal weer stuk ( persoonlijk liever een 200 pkr atmospherisch als met turbo
maar t afblazen van een turbo is wel kicke
liever oud en japans .. als nieuw en frans