@Jeff mx3
Moderator: Moderators
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
Dan nu foto's van de auto met de goeie camera, let niet op de sterretjes, had vergeten het sterfilter er van af te halen, haha!
En het poetswerk is te danken aan me vader.
Hier de velgen, de bovenste staan de velgen in de shaduw en de onderste in de zon.
En hier het totaal plaatje, het resultaat mag er wezen toch?!
En het poetswerk is te danken aan me vader.
Hier de velgen, de bovenste staan de velgen in de shaduw en de onderste in de zon.
En hier het totaal plaatje, het resultaat mag er wezen toch?!
- Jeffmx-3
- Co-Pilot
Ruim een half jaar geleden sinds mijn laatste update, dus word weer nodig tijd !
Maandag mijn mijlpaal gehaald;
Poosje terug even een thermometer in de auto gebouwd, met de "MX-3" als contour voor "IN" temperatuur;
Het dashboard in alle kleur;
En natuurlijk weer even een filmpje van een "flyby" tegenwoordig is het geluid nog wat zwaarder er zijn in tussentijd nog een aantal dingen veranderd namelijk!
Binnenkort bezig met een nieuw project, ik wil namelijk mijn meters laten springen net als mijn gauges, een soort van "subaru style" dash. Dus druk bezig met het uitvogelen hoe ik het dash zo kan laten 'gedragen'
Maandag mijn mijlpaal gehaald;
Poosje terug even een thermometer in de auto gebouwd, met de "MX-3" als contour voor "IN" temperatuur;
Het dashboard in alle kleur;
En natuurlijk weer even een filmpje van een "flyby" tegenwoordig is het geluid nog wat zwaarder er zijn in tussentijd nog een aantal dingen veranderd namelijk!
Binnenkort bezig met een nieuw project, ik wil namelijk mijn meters laten springen net als mijn gauges, een soort van "subaru style" dash. Dus druk bezig met het uitvogelen hoe ik het dash zo kan laten 'gedragen'
- marcel v6
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: @Jeff mx3
Mooie MX-3 Jeff.
Velgen staan er mooi onder.
En je interieur ziet er ook goed uit
Velgen staan er mooi onder.
En je interieur ziet er ook goed uit
2,5L V6 KLZE Curved Neck.