@Beekluiis's

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Rubbers gaan wel vaker los, maakt niet zo heel erg veel uit.
Ze zijn er voornamelijk voor om rotzooi in je cilinder te voorkomen.

Het rubberen sprietje weet ik niet welke kant het op moet wijzen. Maar die is volgens mij enkel voor uitlijning.

Maar in de houder van dat rubberen spietje, waar je de poot doorheen steekt zit volgens mij ook nog een lager.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Beekluiis
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993

Bericht door Beekluiis »

Zoooo rode mx staat op de zaak...altezza achterlichten...projector koplampen, achterbumper spatlappen! En.n sportstuur ;)


Kleppen zijn krom dus die worden vervangen!
Gebruikersavatar
Beekluiis
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993

Bericht door Beekluiis »

Oh ja, en het is een automaat !
Gebruikersavatar
Beekluiis
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993

Bericht door Beekluiis »

Zo weer wat kleine update's

Afbeelding
Afbeelding

Altezza chrome geinstalleerd.. Fitting tot corvette-style achterlichten had ik al!

Afbeelding

Tevens een mooi chroom ruitensproeier van de rode mx gehaald. Ik vind het wel geslaagd in combinatie met de achterlichten!

Led kofferbak verlichting ( beide kanten )
Afbeelding

En nog wat foto's van mijn dashboard verlichtingen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wil in de toekomst nog voor plasma gaan..maar voorlopig vind ik dit prima ;)

Tevens de schokdempers met die van de rode mx verwisseld en ik ben nu van het klapperen af! :bier:
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

Ziet er netjes uit. Die kofferbakverlichting zijn die soepele stukjes zoals ik ook heb of nie?
Wat heb je nodig voor je dashboardverlichting? Ik wil dat ook
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Beekluiis
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993

Bericht door Beekluiis »

Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer :lol:

en achter je kachelverlichting zit een T5 lampje.. is gewoon een steek en kan je zo vervangen als je dat interieur kapje weghaald waar je gevarenlichtknop inzit.
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

de witte kleur achterop de tellerplaten??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

Beekluiis schreef:Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer :lol:



Werkt goed of niet? Ik heb hetzelfde gedaan. :mrgreen: Je bent wel het klokje "vergeten" haha, daarvoor kan je van dat doorzichtige folie gebruiken.

Ik vind dit persoonlijk mooier als plasma, en je hebt ook niet last van dat je naalden aanlopen.
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

JForce schreef:
Beekluiis schreef:Voor je tellerplaat moet je zoiezo die witte dimlaag eraf vegen krijgen, dit heb ik gedaan met aceton, wees wel zeeeeer voorzichtig want als het eenmaal op de voorkant iets komt krijg je dit niet meer mooi... Dan vervang je gewoon alle T10 lampjes die erachter zitten voor led in elke gewenste kleur, hoeveel het er zijn weet ik niet meer :lol:



Werkt goed of niet? Ik heb hetzelfde gedaan. :mrgreen: Je bent wel het klokje "vergeten" haha, daarvoor kan je van dat doorzichtige folie gebruiken.

Ik vind dit persoonlijk mooier als plasma, en je hebt ook niet last van dat je naalden aanlopen.


Heb je dat met plasma wel dan??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

nja, niet iedereen. Maar ik had daar last van toen. Hangt ook van welke platen je koopt denk ik.

Maar ik had ze vastgeplakt met dubbelzijdige plakband, liepen nog steeds aan. Met sec lijm was het wel op te lossen misschien. Maar ik heb toen maar zo gedaan.

Stock met 'n tintje :D
Plaats reactie