En als je dan toch je motor eruit haalt zou ik aanraden je motorsteunen te verstevingen
Paar opties
- AWR motorsteunen (verschillende stijfheden)
- Mazdaspeed motorsteunen
- Zelf Opvullen
- Mijn opgevulde kopen
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-Meer vermogen komt op de weg, dus meer WHP -Oude motorsteunen zijn vaak al "slecht" en gaan nog sneller kapot onder het vermogen van een ZE -De ene vind dat de standaard mx-3 steunen sterk genoeg zijn, de motor beweegt teveel.(bij gasgeven)
Nadelen:
-De trillingen van de motor worden minder gedempt, dus meer trillingen in de auto. -Er komt meer stress op de aandrijf delen
Zoals JForce ook al zegt het helpt ontzettend veel om vermogen fatsoenlijk op de weg te krijgen.
Tevens is de mx3 tegenwoordig al 12-20 jaar oud dus de motorsteunen zijn vaak verouderd / gescheurd.
Mijn vraagprijs is 30 euro verzonden tot jou deurmat Destijds heb ik ze bij Jeroentje opgevuld met 2 componenten
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Hoe bedoel je vermogen beter op de weg?? Doel je dan op een betere wegligging of dat je meer rendement overhoud van t vermogen?? Is t nie goedkoper om n x motersteunen te vervangen dan je aandrijfdelen te vervangen??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Hoe bedoel je vermogen beter op de weg?? Doel je dan op een betere wegligging of dat je meer rendement overhoud van t vermogen?? Is t nie goedkoper om n x motersteunen te vervangen dan je aandrijfdelen te vervangen??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Wow je valt in herhaling. Ik dan ook maar een keer proberen:
Zoals al gezegd zijn de oude motorsteunen vaak al niet meer zo stevig, maar buiten dat, al zouden ze nog wel goed zijn, zijn ze te "los" voor het koppel van het blok.
Wat er dan gebeurd bij gasgeven is dat je blok tordeerd (kantelt) op de motorsteunen, voordat hij zijn kracht op de wielen en dus weg kwijt kan. Dit heeft meerdere negatieve effecten. Ten eerste kan je blok hierdoor tegen je kap aan tikken (had ik veel last van) en misschien wel de belangrijkste kan het ook wheelhop veroorzaken. Er komt op een ongebruikelijke manier kracht op je wielen te staan, waardoor ze kunnen gaan stuiteren.
Solide steunen voorkomen dat.
Dat is dus wat ze bedoelen met dat de kracht beter op de weg over gebracht wordt.
Met opgevulde steunen (ik heb ze toen laten vullen door Jeroentje), heb je wel iets meer last van trillingen, maar ik vond het verwaarloosbaar.
Je hebt dan iig meer plezier van het vermogen van je ZE!