Beste mensen,
Ik heb vorig week een Impreza 2.0 GT Turbo 2000 gekocht met Boost/Olie/Air Fuel Meters erin.
Maar jammer genoeg werken deze meters niet.
Ze zijn wel aangesloten op mijn ECU.
Weet iemand hoe ik de bedrading die op me ECU is aangesloten alsnog kan controleren en desnoods opnieuw aansluiten?
Ik heb jammer genoeg geen handleiding en
ik wil liever zelf proberen dan voor elke kleinig heid na de dealer toe te rennen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hier een foto van de meters:
Alle 3: (Foto was al eerder gemaakt)
http://cheatslaw.com/Subaru/Alle%203.jpg
Olie: (Foto net gemaakt)
http://cheatslaw.com/Subaru/Oil%20press.jpg
Air Fuel: (Foto net gemaakt)
http://cheatslaw.com/Subaru/Air%20Fuel.jpg
Boost: Heb ik niet eraf gehaald, want het is nu 23:33 uur en moet hem in het donker eraf schroeven.
Ps. ik weet niet zeker van welke merk de meters zijn ik denk SLM.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Max
Impreza 2.0 GT Turbo '00 Boost/Olie/Air Fuel Meters
Moderator: Moderators
-
- New member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 okt 2012, 10:01
-
- New member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 okt 2012, 10:01
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Je moet een aantal basis dingen hebben.
12v, aarde, signaal.
Weet je zeker dat je het juiste signaal hebt van je ecu ?
Oliedruk kan je op de sensor van het blok zetten
Boost, is vacuumslang
AF heb je of een lamdasensor draad nodig, of de juiste draad op de ecu.
12v, aarde, signaal.
Weet je zeker dat je het juiste signaal hebt van je ecu ?
Oliedruk kan je op de sensor van het blok zetten
Boost, is vacuumslang
AF heb je of een lamdasensor draad nodig, of de juiste draad op de ecu.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences