zal me ff voorstelen
Moderator: Moderators
- Mart-MX-3
- New member 
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
zal me ff voorstelen
Hallo mense,
Ik ben Martin Roessen, 20 jaar ben alround monteur en rijdt nu 2 jaar een mx-3 1.8 v6 .
Na het behalen van mijn rijbewijs, kocht ik gelijk een mooie witte mx-3 waar ik heel veel plezier mee gehad heb.
Helaas na en jaar en 3 maandjes, reedt ik naar huis en bijna thuis aangekomen BAM! er werd geen voorang verleend en zo was in 2 sec me autotje total los ! :( na lang wachte eindelijk geld gekrege van verzekering, maar mijn mx-3 was niet meer te redde, auto naar de zaak laten komen en motor blok plus alle onderdelen eraf gehaald die ik kon hergebruiken/verkopen.
2 maanden later druk gezocht naar een nieuwe en vervolgens naar zoetermeer gereden met vaders om naar dit mooie exemplaar te kijken.
Ik was gelijk verliefd en wist dit word hem ! een 98 model met schuif dakkie en leren bekleding en pracht auto waar ik nog heel lang in hoop te rijden !!!
-Hobby's sleutelen aan me mx
-muziek (Hardcore, oldschool, early, hardstyle, house en top 40)
- feesten
- van alles dus :P
groetjes,

Ik ben Martin Roessen, 20 jaar ben alround monteur en rijdt nu 2 jaar een mx-3 1.8 v6 .
Na het behalen van mijn rijbewijs, kocht ik gelijk een mooie witte mx-3 waar ik heel veel plezier mee gehad heb.
Helaas na en jaar en 3 maandjes, reedt ik naar huis en bijna thuis aangekomen BAM! er werd geen voorang verleend en zo was in 2 sec me autotje total los ! :( na lang wachte eindelijk geld gekrege van verzekering, maar mijn mx-3 was niet meer te redde, auto naar de zaak laten komen en motor blok plus alle onderdelen eraf gehaald die ik kon hergebruiken/verkopen.
2 maanden later druk gezocht naar een nieuwe en vervolgens naar zoetermeer gereden met vaders om naar dit mooie exemplaar te kijken.
Ik was gelijk verliefd en wist dit word hem ! een 98 model met schuif dakkie en leren bekleding en pracht auto waar ik nog heel lang in hoop te rijden !!!
-Hobby's sleutelen aan me mx
-muziek (Hardcore, oldschool, early, hardstyle, house en top 40)
- feesten
- van alles dus :P
groetjes,
- WhiteFinish
- Supporting Member 
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:

Welkom, jammer dat je witte totallos was. Was het een orgineel witte of later zo gespoten?
 Welkom, jammer dat je witte totallos was. Was het een orgineel witte of later zo gespoten? ken jij mij dat is uitlegge ? maar die witte was indd orginelen kleur !
 ken jij mij dat is uitlegge ? maar die witte was indd orginelen kleur !