Be_Easy's KLDE Track Car

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rlu-motorsport
MazdaMx-3 Sponsor
MazdaMx-3 Sponsor
Berichten: 117
Lid geworden op: 04 aug 2011, 15:48
Locatie: son

Bericht door rlu-motorsport »

function > form en gaan met die banaan!
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

En daarbij komt natuurlijk dat een MX-3 van zichzelf er al top uitziet!

Goed bezig man, volg je project met plezier ;)
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Be_Easy »

WesleyK schreef:En daarbij komt natuurlijk dat een MX-3 van zichzelf er al top uitziet!

Goed bezig man, volg je project met plezier ;)


Dat vind ik fijn om te horen!

Vandaag de velgjes ff in de primer gezet!
Afbeelding

Duurt niet lang meer voor ze mooi appeltjes groen zijn
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
rlu-motorsport
MazdaMx-3 Sponsor
MazdaMx-3 Sponsor
Berichten: 117
Lid geworden op: 04 aug 2011, 15:48
Locatie: son

Bericht door rlu-motorsport »

haha, kijk zijn berging!

gaat wel even vloeken bij je oem kleur nu :P
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Be_Easy »

Het is zover! ik heb hem eindelijk horen grommen.
wat een geweldig moment was het om die sleutel om te draaien en hem gelijk aan te horen slaan!!! :mrgreen: :mrgreen: :bier:

hij bleef alleen zeer moeilijk stationair draaien en voelde alsof hij niet op alle cylinders liep.
nagekeken en heb wel overal vonk en benzine gehad. aan de spetters benzine die eruit vlogen als ik 1 bougie eruit had lijkt ook de compressie goed te zijn op alle cylinders.

komende week gaat de zoektocht naar de juiste "finetuning" verder en hoop hem snel mooi rustig stationair te horen draaien!

Al met al ben ik een zeer gelukkig mens nu ik hem weer heb gehoord en gevoelt en dat wou ik toch even delen :angel:
GR

---EDIT---

Me fan slaat ook gelijk aan trouwens, betekend dit dat de ecu in noodloop zit? wat kan ik hier aan doen? Kan ik gewoon foutcodes uitlezen ondanks dat hij niet echt stationair heeft gedraaid?
Gr

---EDIT 2--- :angel:
beeldmateriaal ook altijd leuk toch?

Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat jullie het filmpje kunnen kijken, even voor de duidelijkheid, er zit geen einddemper op :mrgreen:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3724253037659
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.


Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Dat is helaas het bericht dat ik krijg. Kan hij niet ook slecht lopen doordat er geen tegendruk is?
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Goed bezig Harm !

Je fan's kunnen draaien doordat de ecu geen goed signaal van de kvs sensor doorkrijgt (een van de mogelijkheden)

Als het goed is kan je gewoon je auto uitlezen. Je hebt zelfs geen ledje nodig aangezien jij een amerikaan rijdt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Be_Easy »

Nou, de grijs is alweer van me gezicht af :nut: :nut: :cry:

Vandaag weer even bij de auto geweest om te starten, slaat met geen mogelijkheid aan...
Ontsteking verwisselt, zelfde probleem
aan de hand hiervan zijn we een compressietest gaan doen waar uitkwam dat cilinder 3,4 en 6 duidelijk veel minder compressie hadden.

Na eerst flink balen en boos zijn foutcodes uitgelezen.
code 4 krukaspositie sensor, deze doorgemeten en is nog goed (560 ohm)

Toen maar bedacht dat misschien de distri riem zou zijn versprongen aangezien hij eerst wel aansloeg. Met veel pijn en moeite die stomme kap losgehaald en toen kwamen we dit tegen:
Afbeelding

helaas was het toen te donker en morgenavond dus maar weer verder...
IK VIND HET NIET MEER LEUK :nut:
Gr
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Gebruikersavatar
Fidoo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:19
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen

Bericht door Fidoo »

Das balen maar gelukkig geen mega probleem
Gebruikersavatar
Fidoo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:19
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen

Bericht door Fidoo »

Das balen maar gelukkig geen mega probleem
Plaats reactie