Be_Easy's KLDE Track Car
Moderator: Moderators
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Be_Easy
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1992
- Contacteer:
Bedankt mannen!
Het is een zwaar en zenuwslopend project waarin niks echt meezit. prive veel erbij gehad en dan zijn deze reacties iets om kracht uit te putten!
Nog eventjes doorbeuken en dan is ie weer op weg
Gr
Het is een zwaar en zenuwslopend project waarin niks echt meezit. prive veel erbij gehad en dan zijn deze reacties iets om kracht uit te putten!
Nog eventjes doorbeuken en dan is ie weer op weg
Gr
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
- Be_Easy
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Contacteer:
sjaakk91 schreef:Woot. Hou je het uiterlijk standaart, of ga je daar ook wat me doen? Want standaart is het een behoorlijke sleeper.
In de trend van bodykits enzo bedoel je? Daarin ga ik vrijwel niks doen op de achterlip na.
Gwn strak laag en gaan;)
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92
- sjaakk91
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Be_Easy schreef:sjaakk91 schreef:Woot. Hou je het uiterlijk standaart, of ga je daar ook wat me doen? Want standaart is het een behoorlijke sleeper.
In de trend van bodykits enzo bedoel je? Daarin ga ik vrijwel niks doen op de achterlip na.
Gwn strak laag en gaan;)
Yep, dat bedoelde ik ja. Het word een lekkere sleeper.