@ mazdamaster
Moderator: Moderators
Ziet er goed uit allemaal.
En de achterlichten wou ik precies hetzelfde als jou hebben en nu ik het op je foto gezien heb ben ik helemaal verkocht.
Alleen heb een aantal vragen erover, moet je veel dingen eraan bewerken? Of is het alleen de kap eraf halen en de binnenkant spuiten?
Het ziet er in ieder geval erg strak uit en ook de rest van je wagen.
En de achterlichten wou ik precies hetzelfde als jou hebben en nu ik het op je foto gezien heb ben ik helemaal verkocht.
Alleen heb een aantal vragen erover, moet je veel dingen eraan bewerken? Of is het alleen de kap eraf halen en de binnenkant spuiten?
Het ziet er in ieder geval erg strak uit en ook de rest van je wagen.
- mazdamaster
- Pilot
- mazdamaster
- Pilot
- The-Xtreme_Mazda
- Co-Pilot
- mazdamaster
- Pilot
Ik vindt 2 kleuren wel mee vallen , ik zou wel wat meer chroom erbij willen
En het is inderdaad misschien wel wat drukjes , maar dat vindt ik juist wel leuk
bedankt voor je reactie. ik heb liever dat mensen eerlijk hun mening geven, inplaats iedereen altijd maar complimentjes te geven als ze het niet eens menen..
En het is inderdaad misschien wel wat drukjes , maar dat vindt ik juist wel leuk
bedankt voor je reactie. ik heb liever dat mensen eerlijk hun mening geven, inplaats iedereen altijd maar complimentjes te geven als ze het niet eens menen..
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- mazdamaster
- Pilot
Zo even weer een kleine update, . ik kreeg wat roest bij het linkerachterwiel. en een side skirt was beschadig..
Dus auto naar de spuiter gebracht en ook gelijk een andere voorbumper en spoiler mee laten spuiten. dat lag al zeker een jaar op zolder..
Alles is weer netjes.. en de auto heeft gelijkertijd een andere look gekregen..
Dus auto naar de spuiter gebracht en ook gelijk een andere voorbumper en spoiler mee laten spuiten. dat lag al zeker een jaar op zolder..
Alles is weer netjes.. en de auto heeft gelijkertijd een andere look gekregen..