Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)
Moderator: Moderators
WesleyK
Co-Pilot
Berichten: 151 Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:
Bericht
door WesleyK » 20 mar 2012, 13:02
SkippyMX3 schreef: Dit zijn de resultaten van de meting die ik gedaan heb. Misschien dat iemand weet of dit zo klopt. -Blauw 12v -Geel Massa(zit aan een oogje dus hoort ook massa te zijn) -zwart/zwart-wit Massa?? -Rood 2.5 v(vlotter? ik hebn kwart tankinhoud) Dit is gemeten op de stekker van de brandstofpomp. Toch ist raar dat de zekering aan 2 kanten 12v krijgt. Ik snap nog nie waar dat vandaan komt
Hoezo is het raar dat op beide kanten van de zekering 12V staat, deze is toch gewoon in geleiding?
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 20 mar 2012, 13:24
Het is inderdaad niet raar dat een zekering aan 2 kanten 12 v krijgt. Daarvoor is juist de zekering bedoelt, als het te hoog is, springt ie.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 20 mar 2012, 16:37
Omdat de pomp nie loopt ist raar.
Of de pomp zou t moeten doen en ik had 2x 12v, of de pomp doet t nie en ik heb geen 2x 12 v
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Jeffmx-3
Co-Pilot
Berichten: 310 Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city
Bericht
door Jeffmx-3 » 20 mar 2012, 17:50
Misschien kun je proberen om rechtstreeks 12v op je pomp te zetten, dan sluit je uit dat je pomp sowieso goed is of niet.
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 20 mar 2012, 18:46
Hebben we geprobeerd en toen deed ie t niet. Maar als je dat verkeerd doet kun je je brandstofpomp slopen. Dus we hebben wat geprobeerd maar we weten niet zeker dat we t goed hebben gedaan.
Zit er niet ergens een crashknop ofzo?? Renaults en honda weet ik van dat die t hebben zodat bij n ongeluk de brandstoftoevoer word afgesloten. Iemand n idee??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Jeffmx-3
Co-Pilot
Berichten: 310 Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city
Bericht
door Jeffmx-3 » 20 mar 2012, 19:59
Voor het geval dat, hier heb je nog een
goedwerkende
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 21 mar 2012, 21:29
Ik had 2 problemen de pomp werd niet aangestuurd(hij was niet kapot)
Maar de brandstofslangen waren ook omgewisseld op de galerij waardoor de brandstof er niet door kwam.
Nu loopt ie weer
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Beekluiis
Co-Pilot
Berichten: 108 Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993
Bericht
door Beekluiis » 06 apr 2012, 09:15
Filmpjuhhhhh
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 06 apr 2012, 20:49
Van hoe die loopt?? Of zal ik ff n filmpje maken als alles klaar is?? Mn interieur er weer in zit en hij ook fatsoenlijk stationair loopt? Want dat is nog ff zoeken waarom die dat nog nie doet
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Steon
New member
Berichten: 35 Lid geworden op: 31 mar 2012, 22:56
Bericht
door Steon » 11 apr 2012, 17:30
Wanneer is 'alles' klaar? Je zei dat je het virus te pakken had