Interieur details missen!
Moderator: Moderators
- mazdamc
- New member
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1992
- Contacteer:
Interieur details missen!
Hallo, nog geen week een Mazda MX-3 maar al helemaal verslaafd.
Super fijne en beeldschone auto!
Afijn, ONTOPIC dan maar.
Het is een redelijk proffesorisch afgebeunde MX3 uit '92 met mooi wat km gelopen dus het is niet bepaald schrikbarend dat er diverse minpuntjes zijn aan mijn bolide.
Ik heb 17 pagina's doorgescand gezocht naar iets in deze richting maar kon het niet vinden;
Ik ben op zoek naar details onderdelen van mijn interieur.
Zo mis ik 100.000 schroeven denk ik zo, hangt alles los wat los kan hangen dus en mis ik tig kapjes.
Hoge nood heb ik vooral bij het scherm (dat er neem ik aan wel hoord te zitten) bij de passagiers kant onder het dashbord ter hoogte van de voeten.
Oftewel is er een site met deze onderdelen op bestelling?
Kapjes klepjes hadvaten knoppen lampen, gewoon het kleinere spul zal ik maar zeggen.
Afijn het verhaal is toch erg lang geworden!
Excuses voor on en offtopic misschien,
Ben nieuwer als nieuw
Alvast bedank,
Martin Cordes.
Super fijne en beeldschone auto!
Afijn, ONTOPIC dan maar.
Het is een redelijk proffesorisch afgebeunde MX3 uit '92 met mooi wat km gelopen dus het is niet bepaald schrikbarend dat er diverse minpuntjes zijn aan mijn bolide.
Ik heb 17 pagina's doorgescand gezocht naar iets in deze richting maar kon het niet vinden;
Ik ben op zoek naar details onderdelen van mijn interieur.
Zo mis ik 100.000 schroeven denk ik zo, hangt alles los wat los kan hangen dus en mis ik tig kapjes.
Hoge nood heb ik vooral bij het scherm (dat er neem ik aan wel hoord te zitten) bij de passagiers kant onder het dashbord ter hoogte van de voeten.
Oftewel is er een site met deze onderdelen op bestelling?
Kapjes klepjes hadvaten knoppen lampen, gewoon het kleinere spul zal ik maar zeggen.
Afijn het verhaal is toch erg lang geworden!
Excuses voor on en offtopic misschien,
Ben nieuwer als nieuw
Alvast bedank,
Martin Cordes.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- mazdamc
- New member
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1992
- Contacteer:
Bedankt! Haha ja ik moet overal nog een beetje achterkomen.
Deed nooit zoveel aan auto, scootertijd wel. Kon je alles bestellen. voor aerox althans. maarja, iig bedankt voor de reacties. Heb inmiddels gereageerd op iemand.
Maar even voor de zekerheid, er is bij jullie geen site bekend zover waar je gewoon klein spul aangeboden krijgt. Want ik vind wel overal spoilers en bumpers .. maar geen interrieurdetails zeg maar.
Gr Martin Cordes / MC
Deed nooit zoveel aan auto, scootertijd wel. Kon je alles bestellen. voor aerox althans. maarja, iig bedankt voor de reacties. Heb inmiddels gereageerd op iemand.
Maar even voor de zekerheid, er is bij jullie geen site bekend zover waar je gewoon klein spul aangeboden krijgt. Want ik vind wel overal spoilers en bumpers .. maar geen interrieurdetails zeg maar.
Gr Martin Cordes / MC
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: