mx3gold
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Het verhaal zit zo .
Ik zelf heb een V6 mx-6 met een klde moter .
4 weken geleden heb ik een klze gekocht met moterschade .
Deze ben ik opnieuw aan het opbouwen .
En als die klaar is gaat die de mx-6 in .
Dus hou ik een klde blok over .
De gouden mx-3 is aan een hele grote beurt toe .
Voorbalken zijn verrot wielkasten gaan roesten het dak en de kofferbak .
Nu kan je dus een heleboel geld in de auto stoppen om hem weer in orde te maken of een andere niet verroeste mx-3 op knappen .
De keuze die roy heeft gemaakt is om een V6 mx-3 te kopen en die op te knappen .
Of die nu het geld in de gouden steekt of in de rode .
De gouden heeft een I4 gt blok met 145pk .
En ja voor meer vermogen zal hij dan toch over moeten stappen naar een BPT .
Als hij voor een V6 mx-3 gaat wordt het allemaal wat makkelijker kwa moter keuze .
Dus nu wordt de rode opgeknapt met een klde blok en de gouden wordt in onderdelen verkocht .
Snap je hem nu ?
WhiteFinish
Kan wel maar dan moet je toch weer een donor auto hebben voor onderdelen .
Dus heeft roy deze keuze gemaakt .
Ook scheeld het mij een heel hoop werken om alles over te zetten .
Het klinkt misschien makkelijk maar nu is het de K8 erut halen en de DE erin te lepelen en klaar ben je .
Ik zelf heb een V6 mx-6 met een klde moter .
4 weken geleden heb ik een klze gekocht met moterschade .
Deze ben ik opnieuw aan het opbouwen .
En als die klaar is gaat die de mx-6 in .
Dus hou ik een klde blok over .
De gouden mx-3 is aan een hele grote beurt toe .
Voorbalken zijn verrot wielkasten gaan roesten het dak en de kofferbak .
Nu kan je dus een heleboel geld in de auto stoppen om hem weer in orde te maken of een andere niet verroeste mx-3 op knappen .
De keuze die roy heeft gemaakt is om een V6 mx-3 te kopen en die op te knappen .
Of die nu het geld in de gouden steekt of in de rode .
De gouden heeft een I4 gt blok met 145pk .
En ja voor meer vermogen zal hij dan toch over moeten stappen naar een BPT .
Als hij voor een V6 mx-3 gaat wordt het allemaal wat makkelijker kwa moter keuze .
Dus nu wordt de rode opgeknapt met een klde blok en de gouden wordt in onderdelen verkocht .
Snap je hem nu ?
WhiteFinish
Kan wel maar dan moet je toch weer een donor auto hebben voor onderdelen .
Dus heeft roy deze keuze gemaakt .
Ook scheeld het mij een heel hoop werken om alles over te zetten .
Het klinkt misschien makkelijk maar nu is het de K8 erut halen en de DE erin te lepelen en klaar ben je .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Helemaal duidelijk, slim bezig
Mazdarati MX-6 schreef:Het verhaal zit zo .
Ik zelf heb een V6 mx-6 met een klde moter .
4 weken geleden heb ik een klze gekocht met moterschade .
Deze ben ik opnieuw aan het opbouwen .
En als die klaar is gaat die de mx-6 in .
Dus hou ik een klde blok over .
De gouden mx-3 is aan een hele grote beurt toe .
Voorbalken zijn verrot wielkasten gaan roesten het dak en de kofferbak .
Nu kan je dus een heleboel geld in de auto stoppen om hem weer in orde te maken of een andere niet verroeste mx-3 op knappen .
De keuze die roy heeft gemaakt is om een V6 mx-3 te kopen en die op te knappen .
Of die nu het geld in de gouden steekt of in de rode .
De gouden heeft een I4 gt blok met 145pk .
En ja voor meer vermogen zal hij dan toch over moeten stappen naar een BPT .
Als hij voor een V6 mx-3 gaat wordt het allemaal wat makkelijker kwa moter keuze .
Dus nu wordt de rode opgeknapt met een klde blok en de gouden wordt in onderdelen verkocht .
Snap je hem nu ?
WhiteFinish
Kan wel maar dan moet je toch weer een donor auto hebben voor onderdelen .
Dus heeft roy deze keuze gemaakt .
Ook scheeld het mij een heel hoop werken om alles over te zetten .
Het klinkt misschien makkelijk maar nu is het de K8 erut halen en de DE erin te lepelen en klaar ben je .
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.